Alpro Macchiato

4,7 5 0 15 15 Alpro Sojadrink macchiato smaak. De subtiele espressosmaak maakt deze drank een prima alternatief voor je koffiebreak. Deze drink is 100% plantaardig. <li>100% plantaardig <li>Van nature lactosevrij
Alpro Macchiato

Reviews

10/07/2023
Lekker in de zomer
Lekker ijskoud vooral wanneer het warm is. Je proeft heel sterk de koffiesmaak, dus verwacht je niet aan een latte; deze smaakt sterker dan een reguliere latte.
27/12/2022
heerlijk
Ik heb deze onlangs gekocht en ik moet zeggen, ik was heel tevreden. De koffiesmaak is niet fel, met een zachte romige afdronk, hij is het lekkerst uit de ijskast, maar ook gewoon lauw smaakt hij nog lekker. Ik heb er zelfs al ijsjes meegemaakt en die zijn heel heel lekker ! Je kan hem ook zachtjes invriezen en dan zo uitlepelen, mmmmm lekker !!!
01/11/2022
Opschuimer
Het is kei lekker zowel in de koffie als om gewoon te drinken , zachte subtiele smaak een echte aanrader
31/10/2022
Lekker
De nieuwe Alpro Machiatto valt verbazingwekkend goed mee. Ik ben absoluut geen fan van de gewone Alpro soya melk (smaakt naar mijn gevoel naar gras), maar de Alpro Machiatto daarentegen is heel erg lekker. Een volle, rijke smaak en mits goed gekoeld een welkome afwisseling. Die komt nog op het boodschappenlijstje!
12/10/2022
Te zoet
Heerlijke koffiesmaak, maar voor mij wel wat te zoet. Meng de melk zeker eens in je koffie, zo krijg je een heerlijke latte! Ietsje minder suiker en deze melk en ze krijgt de volledige 5 sterren!
02/10/2022
Top product
Heel lekker , koud drinken is aanrader . Ben fan !
01/10/2022
Ik koop het opnieuw
Ik koop dit product zeker en vast opnieuw! Het heeft een lichte koffiesmaak wat ik heel fijn vond. Fijne vervanger van koffie, wat ik niet zo heel graag drink. Zeker aan te raden!
09/09/2022
Lekker
De smaak is super lekker en ook niet te zwaar van smaak het overheerst niet. De textuur is niet te dik en goed drinkbaar
21/07/2022
Heerlijk!
super heerlijk!!!! Ik drink geen gewone chocolade melk meer enkel nog deze!
20/07/2022
Verrassend lekker
Zeer lekker, had deze gekocht omdat degene die ik normaal koop niet in de rekken stond, ik was zeer verrast zo lekker, nog lekkerder dan degene die ik normaal kocht, ja kocht, want nu koop ik enkel deze nog
28/06/2022
Onweerstaanbaar lekker!
Je zou het hele brik ineens willen uitdrinken. Wat een verademing, de perfecte smaak zonder lactose. Zou het elke dag kunnen drinken.
25/06/2022
Zéér lekker
Zéker zéér lekker en aandegenaam zou zeker heel wat mensen aanraden
24/06/2022
Heerlijk
Zeer lekker! Goed koud drinken en met ijsblokjes. Heerlijk in de zomer!
21/06/2022
Heel Lekker
Ik vind dit heel lekker. Ik heb het probeert in een smoothie en ook in koffie.
01/06/2022
Mmmmokaaaaa mmmm
Eens geprobeerd altijd altijd blijven kopen dat doe ik toch

Vraag & Antwoord

Laden...