AH dunne maiswafels melkchocolade

AH dunne maiswafels melkchocolade

Reviews

12/10/2022
Less is more
Maiswafels zijn voor mijn veel te hard om te knabbelen, door deze dunner te maken zijn ze voor mij beter. De smaak van de chocolade komt meer tot z'n recht en je hebt lang een verzadigd gevoel.
01/10/2022
Lekker
Heel lekkere wafeltjes. Perfecte zoete snack. Handig omdat ze in een individuele verpakking zitten: ideaal om mee te nemen naar het werk of school.
09/09/2022
Lekker
Heel lekker en licht verteerbaar Na mijn maag operatie is het moeilijk om tussendoortjes te vinden die me goed bevallen. Dit is echt lekker en geen maagpijn van gehad
06/09/2022
Rijstwafels met laagje chocolade
Volgende x zal ik snel een foto moeten trekken,ik heb 2 dochters van 13 jaar,en als ik de wafels meebreng geef ik ze nog geen 30 min voor ze op zijn.volledig dus van overtuigd dat ze heerlijk zijn.ik koop ze dan nog steeds. Mooie prijs ook
09/08/2022
licht en lekker
Lekker tussendoorte dat licht is maar ook een kleine guilty pleasure
08/08/2022
Njammie
Hier een topper is huis Smaakt de ganse dag door Word momenteel in de frigo bewaard met de warmte en is super lekker en verfrissend zo
01/08/2022
Lekker
Dun, krokant, niet te veel maar ook niet te weinig chocolade op. Handige meneem verpakking
21/07/2022
lekker soms met soms zonder chocolade
lekker alternatief als je vaak mais- of rijstwafels eet
20/07/2022
Lekker gezond snackje
Het beste alternatief ipv snoepjes. Ligt absoluut niet zwaar op de maag,kan heel de dag door gegeten worden.De chocolade erop vind TOP! Ben er een klein beetje verslaafd aan

Vraag & Antwoord

Laden...