Wasa Sandwich Cheese & Chives

Wasa Sandwich Cheese & Chives

Reviews

28/05/2024
Lekker knapperig
Knapperige snack voor een tussendoortje. Even een keer iets anders
25/05/2024
Lekker
Verassend lekker. Indien ik het in de winkel zou tegen komen ben ik wel geneigd het aan te schaffen afhankelijk van de prijs
25/05/2024
Lekkere toast
Lekkere toast, maar de kaas is iets te straf naar mijn mening
24/05/2024
Zeer lekker
De Wasa Sandwich Cheese & Chives biedt een lekkere snackervaring. De kaas is rijk en vol van smaak, terwijl de bieslook wat frisheid. Deze combinatie maakt het een bijzonder aangenaam ervaring in de mond. De knapperige crackers zijn ook heel goed. Het roggebrood is stevig en krokant, waardoor het perfect is voor zo'n dikke roomkaas. Er zit ook een goeie crunch op. Elke hap is dus een combinatie van knapperig en smeuïg. Ze hebben ook een handige, individuele verpakking die perfect is voor onderweg. Het is ook handig dat ze in twee stukken zijn gesneden zodat het minder kruimelt als je erin bijt en zodat het niet in 1 keer op is. Ik had 2 pakjes gekregen om te testen en ik heb direct ook het tweede pakje opgegeten omdat ik het zo lekker vond. Ik ga dit product zeker nog kopen of zelf samenstellen met krakkers en roomkaas.
23/05/2024
Echt niet lekker
Ik heb het tussendoortje uitgetest. Helaas vind ik het echt niet lekker smaken. De cracker op zich is ok, niets bijzonder, maar de vulling is voor mij alles behalve smakelijk. Ik vind het ook vrij zout.
23/05/2024
Lekkere cracker met romige kaas
Deze crackers zijn reeds belegd met kaas wat heel wat tijd uitspaart in de voorbereiding van een gezellige avond met vrienden. Ik vind ze persoonlijk wel wat groot als hapje en ze zijn ook zeer (lekker) krokant wat veel kruimels op de grond betekend. Voor mij mag er wat meer kaas tussen. Ze zijn lekker en ze vullen goed, hierdoor heb je minder hapjes binnen en dus ook weer gezond gegeten. Volgens mij passen ze perfect als lichte middaglunch!
22/05/2024
Lekker als extraatje
De verpakking oogt aanlokkelijk. De sandwich is lekker, maar de kaas smaak is niet zeer uitgesproken. Het lijkt alsof je gewoon een toast eet, met een zeer lichte vulling tussen. Op zich is het wel smaakvol, maar het mocht nog iets specialer zijn. Ik vond het persoonlijk niet voldoende als ontbijt, maar het kan wel perfect als extraatje.
22/05/2024
lekker
De Wasa Sandwich Cheese & Chives is heerlijk als tussendoortje. Het vult ook goed en heeft een lekker smaak.
21/05/2024
lekker krokant
Was een lekker luchtig en krokante snack om tussen de maaltijden door iets gezond te eten

Testersgallerij

Vraag & Antwoord