Vichy Mineral 89 Ogen

4,6 5 0 34 34 Vichy Mineral 89 Ogen bevat 89% Mineraliserend Thermaal water van Vichy, geformuleerd met hyaluronzuur van natuurlijke oorsprong en pure cafeïne. Minéral 89 Ogen is jouw dagelijkse versterking voor een frissere blik.
Vichy Mineral 89 Ogen

Reviews

28-06-2022
Heerlijk schoon en zacht
Heb dit product geprobeerd en het geeft een heerlijk schoon en fris gevoel. Je huid word er erg zacht van en rondom je ogen krijg je een heldere wakkere blik
25-06-2022
top
Vichy is altijd in onze familie geweest sinds ik me herinner. Jaren gaan voorbij, concurrentie en kansen groeien en de producten zijn onverslaanbaar! ik raad aan
10-03-2022
Niceee
Deze trekt zoooo heerlijk in. Je straalt erdoor, ik koop deze gelijk weer als hij op is. Goede prijs ,kwaliteit verhouding. Echt super!
08-03-2022
Helder en gelukkig
Ik heb in de loop der jaren al heel wat verzorgingsproducten voor mijn gevoelige oogcontouren geprobeerd, maar dit heeft verreweg het beste resultaat opgeleverd. Ik heb complimenten gekregen over de frissere gloed, wat betekent dat ik hiermee een winnaar ben. Ik ben zo blij dat ik dit product eindelijk heb gevonden.