Vichy Mineral 89 Ogen

4,6 5 0 34 34 Vichy Mineral 89 Ogen bevat 89% Mineraliserend Thermaal water van Vichy, geformuleerd met hyaluronzuur van natuurlijke oorsprong en pure cafeïne. Minéral 89 Ogen is jouw dagelijkse versterking voor een frissere blik.
Vichy Mineral 89 Ogen

Reviews

08-09-2022
VERRASSEND!
Vult de holte onder mijn ogen iets waardoor mijn ogen minder diep lijken, iets donkere kringen zijn stuk minder, huid is ook heerlijk glad. Heb inmiddels mijn 2e flesje aangeschaft
28-08-2022
Ideaal vicky serum
Ik vond het een super fijne product, erg fris! het is ideaal voor alle huidtypes, ik raad het 100% aan!
25-08-2022
Fris, zacht en lekker hydraterend. Alles wat je mag verwachten.
24-08-2022
Verfrissend
Fijn product. Geeft een verfrissend gevoel. Goed hydraterend en rondom je ogen zie je echt verschil
19-08-2022
Stralend
Heerlijk en verzorgend voor je huid. Ik voel me zo fris en stralend en je hebt maar een heel klein beetje nodig. Heb er standaard een flesje van in huis staan!
14-08-2022
Enorm hydraterent
Zeer fijne oogserum die goed hydrateert en zacht is voor de huid
13-08-2022
Great product
I recommend it! Great product for your eyes
03-08-2022
Highly Recommended
I love all Vichy serums especially the eye serum. Really hydrating .They change the look of your skin. Highly recommend it.
29-07-2022
Goed product voor de ogen
Ontzettende fijne oog crème. Gebruik het nu al ongeveer een maand En je ziet al duidelijk wat verschil . Ben benieuwd hoe het resultaat over nog een maand is .
25-07-2022
Topppp Product
Super product!! Kan het iedereen aanraden!!
22-07-2022
Geweldig product
Mijn huid ziet er geweldig uit. Glad en goed gehydrateerd, dofheid verdwenen en fijne lijntjes verbeterd.
18-07-2022
Heerlijk schoon en fris gevoel
Heerlijk schoon en zacht. Heb dit product geprobeerd en het geeft een heerlijk schoon en fris gevoel. Je huid word er erg zacht van en rondom je ogen krijg je een heldere blik
15-07-2022
Ferfrissend
Heerlijk verfrissende geur. Kan je op elke moment van de dag gebruiken
29-06-2022
Top
Geweldig Produkt, en als lenzendraagster, is het met de ogen echt niet simpel iets goeds te vinden.
29-06-2022
Verfrissend
Frisse lotion om rond je ogen te smeren. Met het verwekkende effect van de gel kreeg ik de hele dag een fris gevoel aan het gezicht en hals. Het enige dat ik zou aanraden is on dir niet in te brengen als je heel vet huid hebt.