Schwarzkopf Cotton Fresh Droog Shampoo

Schwarzkopf Cotton Fresh Droog Shampoo

Reviews

14-07-2023
Echt perfect!
Het zorgt ervoor dat mijn haar weer helemaal fris kijkt! Het voelt niet vies aan. Heeft een hele lekkere geur. En ik krijg mega volume. Zou het zeker aanraden aan iedereen!
11-07-2023
Amazing!!
Ik kreeg de eer om dit product te testen… zelf was ik vrij sceptisch omdat er vrij weinig droogshampoo werken op mijn haar! De geur was absoluut heerlijk… een goed begin! Eerlijk nadat ik dit product gebruikte moest ik na 1 week mijn haar echt gaan wassen… Dit is normaal zowat om de dag! Geweldig product!
10-07-2023
Droogshampo
Dit product is niet geschikt voor mij, ik vind het niet een fijn gevoel na gebruik.
10-07-2023
Niet mijn ding
Ik heb de droogshampoo cotton uitgeprobeerd en ik ben niet helemaal om, zelfs na goed schudden, werd mijn haar wit. Het ruikt wel echt ontzettend lekker maar het is nog niet echt wat ik ervan verwachtte. Ook als ik mijn haren vervolgens ging stylen werden mijn handen wit, haha. Maar goed ik ben een ervaring rijker en jullie een eerlijke review
09-07-2023
Verschrikkelijk product
Ruikt lekker maar je haar word er ontzettend hard van. Ik zou deze niet kopen,het busje is ook vrij klein,als je een flinke haarbos heb dan red je het nooit
08-07-2023
Fijne droogshampoo
Fijne droogshampoo die je kan gebruiken op vakantie, compact en als je haast hebt zijn je haren weer zo schoon en glanzend. Zou leuk zijn als ze het in andere kleurtjes verkopen!
07-07-2023
Fijne product
Heel fijn product om te gebruiken als je je haren moet wassen maar geen tijd hebt. Bij het gebruik van deze spray kun je toch snel de deur uit. Geeft wel ietsjes een witte waas dus je moet het goed op afstand sprayen.
06-07-2023
Droog shampoo
Dit product, ruikt erg fijn. Is handig in gebruik. Krijg alleen jeuk op mijn hoofd van dit product
06-07-2023
Droogshampoo
Nog nooit eerder gebruikt, maar nu een vast item in de badkamer. Altijd gedacht dat het een kleverige substantie zou zijn, maar er komt een fijne mist uit de bus. Deze is te zien dus je weet waar je hebt gespoten. Je haar ziet er daarna goed uit, zit goed en ruikt heerlijk. Je kan er zo weer mee voort. Ideaal,
Frisse droogshampoo
Je haar voelt schoner en ruikt fris. Wel goed even door je haar gaan anders heb je witte streep in je haar
Goede droogshampoo
Hele fijne droogshampoo, werkt erg goed waardoor ik het wassen van mijn haar een dag uit kan stellen. Het ruikt ook lekker, maar de geur had iets minder sterk gemogen.
Dry shampoo review
Good dry shampoo for the price, didn’t leave a white cast. However it did slightly irritate my sensitive scalp unfortunately. It did smell slightly nicer than some common dry shampoo brands and did leave a lingering smell.
Heerlijk schoon haar
Ik heb voor het eerst droogshampoo gebruikt. Ik stond er nogal sceptisch tegenover maar het is geweldig! Top zeker als je haar net tussen vet en schoon inzit en je hebt geen tijd om je haar te wassen even spuiten, liefst avond van te voren, en je haar kan een extra dag mee
04-07-2023
Redelijke droogshampoo
De droogshampoo zelf is niet echt heel bijzonder, het werkt heel lichtjes. De geur daarin tegen is overheerlijk in je haar. Vond het meer weg hebben van een deo in je haar, dus echt een geuropfrisser dan een droogshampoo.
04-07-2023
Handig en tijd besparend
Een handig product om je haar schoon, vetvrij te houden als je het niet vaak wil wassen. Echt fijn als je onverwacht de deur uit moet. Even sprayen en je hebt weer volle bos haar. Vergeet niet om gied te borstellen.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord