Schwarzkopf Cotton Fresh Droog Shampoo

4 5 0 26 26
Schwarzkopf Cotton Fresh Droog Shampoo

Reviews

Ruikt heerlijk
Fijne droogshampoo met een fijne frisse geur. Goede kracht van de spuitbus. Laat op donkerblond haar in eerste instantie wel een wat witte waas achter maar als je het goed in masseert met een doek en dan doorkamt dan is het nagenoeg weg. Mooi formaat fles ook, handig om mee te nemen.
04-07-2023
In een handomdraai weer een fris kapsel
Ik had niet veel verwachtingen van het product omdat veel droogschampoos erg plakkerig aanvoelen wanneer je ze in de haren doet. Maar deze heeft dat absoluut niet. na het inbrengen kan ik mijn haren fijn in model brengen en ziet het er weer fris uit.
Droogshampoo
Fantastisch droogshampoo. Heerlijke geur en doet wat het moet doen je krijgt er een heerlijke frisse haren voor terug
Ruikt lekker schoon!
Ik houd niet zo van zoete geurtjes, dus toen ik deze droogshampoo met “cotton fresh” geur zag, wist ik meteen dat ik het wilde uitproberen. Ik heb heel lang haar en wat krullen, dus haren wassen kost heel veel tijd en moeite. Daarom gebruik ik tussendoor droogshampoo en wauw. Wat doet deze droogshampoo het goed! Ik had enorm vettig haar, speciaal bewaard voor deze ultieme test, maar het zag eruit alsof ik mijn haar gisteren nog had gewassen! En het ruikt zo lekker schoon. Ik ben helemaal onder de indruk. Het enige minpuntje is dat er veel product in één keer uitkomt, dus je krijgt een enorme witte vlek op je hoofd, die je goed moet inwerken met je handen of een borstel. Misschien wordt dit wel beter naarmate er minder product in de bus zit.
Fijne droog shampoo
Ik gebruik het nu een paar dagen en het is een goed product. Makkelijk aan te brengen.
Fijn product
Ben zeer tevreden over het product. Het ruikt ook heerlijk
Doet wat het moet doen
Wat een beleving, een heerlijk ruikende droogshampoo dieecht werkt, mijn haren waren als net gewassen en de geur heerlijk.
Fantastisch !
Heb wel eerder droog shampoo van andere merken geprobeerd, maar nog geen een was zo geweldig als deze! Na gebruik ziet mijn haar er echt fantastisch uit, alsof het gewassen EN geföhnt is! Ik ben fan !
09-09-2023
Is een top product
Ik had deze een tijdje geleden gekocht en vond het een top product. Is makkelijk te gebruiken en ruikt heel lekker.
07-09-2023
Fris.
Goede droogshampoo, laat geen witte waas achter. Ruikt erg lekker.
31-07-2023
Leuk kleurtje en geurtje
Mooie kleur van fles.reukt lekker. Had vettig haar en heb dus speciaal dagje langer nog gewacht om het te testen en moet zeggen als je op afstand spuit kreeg je geen witte haar.je borstel het haar, was meteen door kam baar het volume zat meteen terug goed en ze was zacht en niet echt dof. Dan na een dag de haren gewassen maar dan begint ze dof te voelen en blijft toch keer of twee wassen zo. Spijtig wel dacht dat ik mijn droog champoo gevonden had. Spijtig niet zo. Want dof haar heb ik van mijn eigen dus dan extra zo erg wat niet leuk zit dan.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord