Mr Muscle Power Gel Ontstopper 1L

Mr Muscle Power Gel Ontstopper 1L

Reviews

02-11-2023
Mister Muscle
Mijn douchezitje was verstopt en ik had een fles Mister Muscle ontstopper ontvangen. Dus gelijk uitgetest. Nou binnenvaart seconden verstopping verdwenen. Wat je natuurlijk wel verwacht van het product. Zal het dan ook zeker aanbevelen aan anderen. En ook nu reserve in huis staan.
02-11-2023
Mr muscle
Helaas wel uitgekozen om te testen, echter nooit het product ontvangen.
26-10-2023
werkt prima
prima product. heb het gebruikt bij mijn goodsteen. en werkte goed. moest wel lang heet/warm water in laten lopen dat het water goed weg liep. ik zal het zeker aanraden.
20-10-2023
Het doet niet wat het zegt
Al een lange tijd hebben wij problemen met verstoppingen, na vele geprobeerd te hebben mocht ik deze testen.. Vol goede moed.. Het 'stinkt onzettend en na gedaan te hebben wat moest. Liep de afvoer helemaal niet meer door.. Dus voor ons helaas geen succes en zoeken we verder.
19-10-2023
Goed spul
Onze toilet zit altijd verstopt , Met dit spul is het zo opgelost . Ik raad het iedereen aan om dit te proberen en het ruikt ook nog is lekker 2 vliegen in een klap dus
12-10-2023
Mr. Muscle werkt ontzettend goed!
Ik had de gootsteen van mijn badkamer die verstopt was, ik had Mr. Muscle d'erin gegooit en na 10 min, alle water was gewoon weg! Mijn gootsteen is gewoon weer nieuw! Bedankt Mr. Muscle, het werkt ontzettend goed!
12-10-2023
Ontstopper
Werkt perfect! Gebruikt voor het putje van de douche, deze loopt weer soepel door!
06-10-2023
Topper
Het riekt niet kei straf na chemische brol.heeft eigenlijk geen geur dus ideaal. Heb het drie weken achter een gebruikt voor de badkamer .aangezien het bad altijd verstopt zit en het dan alleen maar met straffe chemische brol lukte om terug proper te krijgen. Heb ik na dees te gebruiken geen last nog niet gehad. Normaal om de maand verstopt nu niks. Dus het werkt riekt niet slecht. Dus het bijt ook niet uit zoals de andere producten. Ik raad het iedereen aan. Voor mij is het geslaagd. En als Ik hem kan kopen zal ik dit ook meteen doen. Top profuct
Doet wat het moet doen
Wat een goed product is dit , doet precies wat het zegt dat het moet doen , ik ben zeer te breiden over dit product en zal het andere ook aanbevelen
Mr muscle supergel
Wij hadden een verstopping in de gootsteen wat een super fijn spul deze mr muscle power gel. 2x spoelen en opgelost, top!
05-10-2023
Doet always het moet doen
Fantastisch product werkt ontzettend snel tegen een verstopping binnen enkele seconden nooit gedacht dat dit zo effectief zou zijn
Zie vorige bericht
Ik heb het gebruikt zoals voorgeschreven. Het werkte perfect. Voor gebruik bleef alles "hangen". Na gebruik(wel 2 x spoelen) spoelde alles weer goed door! Al met al een top product en raad dit mensen aan om te kopen ipv al die andere middelen. De middelen die ik gebruikte zaten ook veel "nare" stoffen in maar toch heeft het ons geholpen!
Mr Muscle is geweldig
Dit product is geweldig. Het werkt zeer snel en nauwkeurig. Het werkt.
Goede ontstopper
De ontstopper is makkelijk in gebruik, maar de helft van de fles bepalen bij gebruik is wat lastiger. Het zou handig zijn geweest als de helft van de fles gemarkeerd zou zijn. De ontstopper werkt goed en zorgt ervoor dat het water weer goed wegloopt.
handige methode ontstoppen gootsteen
Doet wat het moet doen. Geen gedoe en moeilijke taferelen.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord