Mr Muscle Power Gel Ontstopper 1L

Reviews

alees ok 100000000000000
100 nara 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
MR MUSCLE® POWER GEL ONTSTOPPER
r Muscle® Power Gel Ontstopper dringt door het stilstaande water om hardnekkige verstoppingen en onprettige geuren te verwijderen. Zo hoeft u minder schoon te maken en kunt u meer genieten. Ontstopt verstopte keukenaanrechten, gootstenen en pijpen Dringt door stilstaand water Reinigt en verfrist pijpen Veilig te gebruiken op alle soorten pijpen
Ontstopper
Werkt prima alleen stinkt het spul wat er in zit heel erg
Krachtige ontstopper!
Het product is makkelijk te gebruiken en is goed voor 2 beurten. Het handigst is wel om de gel een paar minuten in te laten trekken en dan met kokend water, uit de waterkoker bijvoorbeeld, door te spoelen. Dit heb ik 2x gedaan en hierna liep de afvoer een stuk beter door!
04-10-2023
Beter toch een professional inhuren
Het ontstopt wel, maar niet helemaal. Blijkbaar alleen zachte materialen en viezighuid maar niet alles waar RRS toch moest komen
Wonderful product
I use it for my bathroom sink , I always have the problem and decide to use 1/3 of the bottle left it overnight ans the next day the water was flowing as nothing happened.
Prima Ontstopper
Makkelijk in gebruik. Maar één fles nodig (geen duo). Doet zijn werk goed. Verstopping die er zat is verdwenen (maw water loopt weer goed door).
Mr. Muscle lost t op!
Goede geur, goede dikte van de gel. Heel makkelijk en precies te doseren. En genoeg in een fles en krachtig genoeg om meerdere afvoeren te ontstoppen. Werkt tevens heel snel!
02-10-2023
Sterk product net als me mussle
Het voldoet aan mijn verwachtingen en het probleem is helemaal verholpen
02-10-2023
Bewijst zichzelf na nachtje inwerken.
De ontstopper werkte het beste nadat het een nachtje had ingewerkt.
Mr. Muscle doucheontstopper
Ons doucheputje zat helemaal verstopt en niks heeft geholpen, uiteindelijk de mr muscle power gel ontstopper gebruikt, dit heeft het probleem gelijk opgelost!
Heerlijk frisse gootsteen
Het is een krachtig middel .je ruikt geen vieze geuren. Na gebruik ruikt de gootsteen lekker fris
Sterk ontstoper
Echt sterkt ontstoper. Binnen enkele minuten je kan zien het vuil,kalk is al verdwenen zonder dat je iets zelf handelen.
28-09-2023
Mr musle onstopper
Ik mocht deze testen en heb het gebruikt voor mijn badkamer, werkt goed ook fijn dat het een grote fles is dus niet voor 1x. Geur vond ik wel minder prettig maar zal deze zeker vaker gebruiken
28-09-2023
Goed product
Een super goed product. Altijd last van een verstopte gootsteen en deze is nu mooi weer “vrij” gekomen door Mr. Muscle

Testersgallerij

Vraag & Antwoord