L’oreal Men Expert Pure Carbon Care

L’oreal Men Expert Pure Carbon Care

Reviews

Ideale gezichtsverzorging
Het product is fijn in gebruik, irriteert niet maar geeft een gevoel van verzorging en schoonheid. Fijn in gebruik door een dispenser die de juiste hoeveelheid geeft. Het product is gemakkelijk aan te brengen op het gezicht en geeft een verzorgd gevoel. Een frisse geur die niet te overheersend is. Kortom een aanrader!
Makkelijk in gebruik
Het was in het begin een beetje lastig omdat de instructies in het Spaans zijn. Het spul is makkelijk te gebruiken vanwege de handige dop. Maar er blijft altijd een restje achter in het gat waar het uitkomt. Dit is lastig weg te halen en je krijgt hier ook klontjes door. Mijn huid lijkt zachter en egaler, dat is mooi om te zien.
Very refreshing
It feels very nice when you put it in your skin. It gives you a feel of refreshing feeling. I like that it smells nice. The only thing to improve is maybe to have a larger bottle.
Onverwacht aangenaam product
Ik ben iemand die een beetje sceptisch is ten aanzien van het gebruik van crèmpjes als man zijnde. Uiteindelijk me toch laten overhalen om dit product te testen. Ik moet bekennen dat het fijn aanvoelt, het ruikt lekker en het zorgt ervoor dat je huid er beter uitziet. Kortom: niet meer weg te denken uit mijn badkamerkast!
Heel fijne gezichtsverzorging
Ik heb de gezichtscrème mogen testen en moet zeggen dat ik zeer verbaasd en positief verrast. Ruikt prettig en is makkelijk aan te brengen. Geen een goed gevoel en je huid voelt zacht aan.
Lijkt werkzaam
Heb het nu een paar dagen geprobeerd en er lijkt verbetering in mijn huid te zitten. Heb het gevoel dat het werkt, laat in ieder geval een zacht gevoel van de huid achter.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord