Biotherm Crème Riche – Droge Huid Gezichtscrème

5 5 0 2 2 Aquasourse Crème Riche - voor de droge huid. De legendarische formule van Aquasourse vernieuwd en nog krachtiger gemaakt: EXTRA GECONCENTREERD Unieke samenstelling met een extra hoge concentratie Liffe Plankton (+10% vergeleken met de oude formule) en mannose. HOUDT EXTRA LANG 500 uur intense hydratatie in één pot. Nieuwe formule die de huid maximaal gehydrateerd houdt tot 7 uur na gebruik. Uur na uur blijft de hydraterende werking even effectief. EXTRA WERKZAAM Een hoge intensiteit van hydratatie, comfort en een geregenereerde en stralende teint Resultaten: De huid is zichtbaar gehydrateerd, straalt van gezondheid en voelt veerkrachtig, comfortabel en zacht aan.
Biotherm Crème Riche – Droge Huid Gezichtscrème

Reviews

26-02-2022
fijne creme
voelt heerlijk en smeert fijn en zuinig uit ..ruikt heerlijk,wat voor mij een must is...gezicht voelt heerlijk zacht
24-11-2021
Rijk
Deze is heel goed voor oudere huid - mijn moeder vond deze een prima creme! zo rijk en ruikt lekker. Ze zegt dat haar huid voelt zo goed s'óchtends en dat ze is heel blij mee.

Vraag & Antwoord

Laden...