LEGO Technic Lamborghini

5 5 0 1 1 Ben je fan van Lamborghini? Droom je ervan om je eigen Lamborghini Huracán Tecnica te bezitten? Dat kan met deze LEGO Technic 42161 Lamborghini Huracán Tecnica bouwset! Maak deze verbluffende auto tot in de kleinste details na. Geniet van het bouwen van de V10-motor en ontdek de besturing. Bewonder het aerodynamische ontwerp en de openende deuren van je eigen Lamborghini model.
LEGO Technic Lamborghini

Reviews

10-09-2023
Lego fan nr 1 een aanrader!!!
Mijn dochter is een enorme Lego fan, en maakt dan ook niet uit welke versie of wat het moet worden. Maar ze was bij bladzijde 2 en was ineens kwaad want ze miste een onderdeel. Gelukkig kan je bij Lego gratis je ontbrekende stukje gratis toegestuurd krijgen. Dus respect voor Lego voor de super service die ze aanbieden. Dus ze kon eindelijk verder en aangezien ik vroeger ook genoeg met Lego heb gespeeld valt mij wel iets op. Want ik merkte aan mijn dochter toen ze klaar was. Ja dan ben je klaar. In mijn tijd kon je van al die kleine stukjes ook nog iets anders maken maar nu is het meer je fantasie erna gebruiken. Ik hoop dat we in de toekomst misschien een keer Lego voor volwassenen mogen testen. Deze hebben wij trouwens zelf gekocht. Maar eerlijk gezegd had ik er meer van verwacht. En echt goedkoop is Lego niet. Maar dit was ook de simpele versie mijn dochter is al wat ouder. Maar voor jongere kinderen is dit geweldig en vooral met de feestdagen die eraan komen.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord