LEGO creator expert bloemenboeket – botanical collection

4,1 5 0 15 15 Verras een vriend, vriendin of familielid met een prachtig bloemenboeket dat allesbehalve gewoontjes is. Dit LEGO® Bloemenboeket bestaat uit een heleboel prachtige bloemen in een reeks verbluffende kleuren en is helemaal gemaakt van LEGO onderdelen. De stengels zijn verstelbaar, dus je kunt het boeket gemakkelijk aanpassen aan verschillende vazen. Leef je uit met dit creatieve, ontspannende project en bouw een opvallende blikvanger. Deze botanische kunstbloemen geven prachtige extra kleuren voor in huis.
LEGO creator expert bloemenboeket – botanical collection

Reviews

03-02-2023
Mooie set, veel plezier om in elkaar te
Wie had gedacht dat ik ooit achter in de 40 en mijn man net 50 zoveel plezier aan deze set zouden hebben. We zijn dol op bloemen, maar ze zijn duur en niet handig met onze huisdieren dus dit is ideaal
22-09-2022
Speelgoed
Leuk maar wel erg snel klaar met het bouwen
31-08-2022
Geweldig
Leuke lego set, leuk te bouwen en staat leuk op de kast.
30-08-2022
Heel erg leuk
Mooie set, ik hou wel van bloemen en was leuk om te bouwen
25-08-2022
Lego botanica
Het is zoals van lego verwacht een mooie nieuwe serie. Waaronder dit bloemen boeket. Maar ook de bonsai boom, en de rozen en diverse ander planten en of bloemen zijn uitgebracht. Het leuke aan de set is het bouwen. Van de bloemen. Met behulp van een duiding bouw beschrijving. Het boeket staat erg leuk op kantoor of in de woonkamer. En dit mooie boeket blijft altijd mooi in de knop en behoeft geen water. Iets wat bij mij thuis nog welles mos wil gaan. Ben dan ook erg blij met een leuk boeket wat voor altijd mee zal gaan. En de lego is zoals je van lego verwacht van de aller beste kwaliteit
25-08-2022
Fleurig Boeket
Fleurig Lego boeket, makkelijk in elkaar te zetten door de beschrijving te volgen. Ik vind een bos bloemen kopen vaak zonde geld , zeker in de zomermaanden omdat bloemen dan snel slap worden, dan koop ik liever een plant die jaren meegaat en blijft groeien, maar dit is dan wel een erg leuk en fleurig alternatief! ik had de bloemen wel iets groter verwacht, zou er ook realistischer uitzien in de vaas dan… ik zou liever iets meer betalen voor een maatje groter. Je kan het boeket ook aanvullen met bijvoorbeeld Lego tulpen. Voor een bloemen/planten fan en Lego liefhebber, een erg leuk kado om te krijgen!
20-08-2022
Super leuk alternatief voor bloemen
Deze set staat nu al maanden op mijn eettafel. Bezoek wat over de vloer komt merkt in eerste instantie niet dat het Lego is. Wanneer ze dit ontdekken krijg ik alleen maar leuke reacties!
19-08-2022
Mooie bloemen
Mooie set, van afstand is het net echt en een mooie decoratie voor in de woonkamer. Even oefenen met bloemschikken, en je hebt een leuk onderhoudsvrij boeketje in je kamer.
12-08-2022
Gemaakt
Het is gemaakt maar ik vind het niet heel bijzonder en meer oudbollig
07-08-2022
Superrrrr
100 percent superrr. Very good plastic and an idea to make flowers from the blocks.
01-08-2022
Top deco
Bloemen maken je huis toch leuker, jammer genoeg ben ik allergisch voor veel :( Dus dacht een leuke activiteit om een boeket in elkaar te zetten & daarna een fleurig boeket in huis te plaatsen. Deze zet is een leuke variatie aan kleur en verschillende bouw technieken. Eerlijk wel hele makkelijke set om in elkaar te zetten voor het tarief - maar zeker leuke deco in je huis
31-07-2022
Tijdrovend
Heel leuk om te maken! Het is tijdrovend en je hebt er lang plezier van!
28-07-2022
Langhoudende bloemen
Hele mooie bloemen die redelijk makkelijk in elkaar te zetten zijn. Stevig en vergelijkbaar met de afbeelding op de doos.
23-07-2022
Mooie bos bloemen
Mooie kleur combinatie, stevige bloemen en je hoeft ze gelukkig nooit water te geven. De beschrijving / bouwtekening is helder en duidelijk.
16-07-2022
Leuk en mooi
Mooie bloemen die je geen water hoeft te geven

Testersgallerij

Vraag & Antwoord