Snack A Jacks Caramel

Snack A Jacks Caramel

13-05-2023
Super Lekker
Het is heerlijk van smaak. Ik hou van karamel. Er is juist genoeg karamelsmaak in. Niet te veel en niet te weinig. Ik ben fan
Best een lekkere rijstwafel
Je smaakt de caramel goed door. Je hebt niet het gevoel dat je een rijstwafel aan het eten bent. Best lekker als je zin hebt in iets zoet
11-05-2023
Lekker en smaakvol. Goed voor diabeet
Smaakvol en lekker. Verassend genoeg heeft het amper effect op mijn suikerspiegel
Super lekker!
Heb het geluk gehad toch eentje te kunnen testen, ik begreep meteen waarom de helft al was opgegeten en alles nu ook ineens verdwenen is uit onze snackkast. Echt mega lekkere wafeltjes! Er mag gerust meer in een verpakking! Beide kinderen waren er helemaal dol op.
10-05-2023
Lekker!
De rijstwafels zijn lekker. Smaken naar popcorn ! Mmm… Alleen iets minder gezond want klassieke rijstwafels.
10-05-2023
Mijn kinderen vinden ze super lekker
Kids vinden ze super lekker en zijn er zit van Ze vragen er dikwijls achter om te eten
17-01-2024
Zoete trek alternatief!
Ideaal voor een kleine snack tussendoor als je trek hebt in wat zoets, maar niet de hele voorraadkast wilt leeg eten. Het zorgt dat je zoete trek vermindert en/of zelfs bijna verdwijnt. Prijs kwaliteit verhouding is goed, gezien het feit dat er best wat rijstwafels in de verpakking zitten! 30 kcal per rijstwafels, dus ik neem er vaak ook gewoon twee of drie. Dan verdwijnt die zoete trek wel en heb ik niet weer de hele zak met chocoladerepen opgegeten.
08-01-2024
sweet and delicious
Een heel lekkere maiswafel. De caramelsmaak is super en smaakt goed door. Ook de kinderen vinden deze masiwafel fantastisch.
13-12-2023
Surprenant
Très surprise par son goût qui est très caramalisé mais je trouve le produit un peu trop sucré pour moi. Je conseille ce produit pour les personnes aimant le sucre
12-12-2023
Matige smaak
Matige smaak , anders had het beter geweest maar de smaak is te flauw
20-10-2023
smaakvol en gezond
Het is zeker een aanrader! Zeker als je wat op je voeding wilt letten. Laag in calorieën, maar toch vol van smaak. Er zijn ook nog andere smaken zoals chocolade en paprika
13-10-2023
CARAMELLOVER
Als je een karamel liefhebber bent dan moet je deze zeker geprobeerd hebben. Heerlijk
16-09-2023
Heerlijk
Net ietsje meer dan een rijstwafel. Lekker krokant smaakt heerlijk een perfect tussendoortje
07-09-2023
Niet aangeraden
Ik vond het niet zo supper lekker maar mijn oudste dochter wel die houdt van de caramel
29-08-2023
Al is gekocht
Heerlijk knapperig met caramel. Geeft zin in meer te eten en te smullen. Doorgaans goed voor s'morgens als s'avonds te eten... hangt er een beetje vanaf hoe je eet natturlijk ... modern of klassiek. Genieten maar.