Snack A Jacks Caramel

Snack A Jacks Caramel

06-08-2023
Heerlijk zoet!
Voor als je trek hebt in wat zoets, maar dan met minder calorieën. Deze smaak is top! Als caramel-lover is dit heaven. Elke week bij mijn boodschappen aanwezig en de andere smaken zijn ook echt aan te raden.
09-07-2023
Goed product
Heel lekker van smaak en weer iets anders dan een koek. Als je een gezond alternatief zoekt, dan kan je best de klassieke rijstwafel kopen
07-07-2023
Smaak
Vind het nogal flauw van smaak. Voor mij zou het iets zouter mogen.
05-07-2023
Heel lekkere caramelsmaak
Verrassende smaak en lekker knapperig. Verpakking wel goed afsluiten, worden snel zacht
29-06-2023
Lekker!
Ik vind dit een enorm lekker tussendoortje, ook als snackje bij een tv serie. Lekker luchtig! Als je een zoetebek bent is dit echt een aanrader
28-06-2023
Gezond met een zoet smaakje.
De Snack a Jacks met caramel zijn een aanrader voor wanneer je een lichte snack wil eten maar toch het gevoel wil hebben iets zoets gegeten te hebben. Deze snack zorgt er niet alleen voor dat je een gezondere optie hebt gekozen als tussendoortje maar ook dat je een snack hebt gekozen met een lekkere smaak.
28-06-2023
Super lekker en toch wel gezond
Een hele lekker en redelijke gezonde snack. Perfect als tussendoortje! Lekker zoet, maar toch niet te veel calorieën.
27-06-2023
Un excellent équilibre
Un parfait mélange de caramel qui n'est pas trop fort avec la galette de riz. Se déguste très facilement et agréable à manger, pas trop sèche.
15-06-2023
Heel lekker!
Ik vind deze super lekker. Is een heel goed tussendoortje tijdens het afvallen. Smaakt als een koek, maar is heel gezond qua calorieën. Enige nadeel vind ik dat ze soms makkelijk breken met het uithalen.
07-06-2023
Snac a Facks
Ik ga geen fan van worden met deze combinatie.Ik heb aan kinderen en vrienden laten proeven en allemaal vonden ze lekker.