Nivea lingettes démaquillantes biodégradables

Nivea lingettes démaquillantes biodégradables

29-11-2022
Topper
Heel tevreden. Ontschminken goed, zijn stevig en zacht voor de huid. Ik ben lenzendrager en kan niet alles verdragen maar verdraag deze super goed. Ook mooi meegenomen is dat de sluiting iets harder is en goed blijft sluiten, totdat het pakje leeg is. Ik blijf ze alvast gebruiken!
28-11-2022
Très bon produit
Les lingettes sont vraiment très bien. Elles sont très efficaces, nettoient bien la peau et ne laisse pas de rendu gras sur la peau. Le fait qu’elles soient biodégradables est vraiment bien.
22-11-2022
Doekjes doen niet alle make-up weg.
Ik ben tevreden, maar ik gebruik liever een reinigende zeep voor het gezicht, aangezien de doekjes niet alle make-up doen verdwijnen en ik alsnog met een zeep door mijn gezicht dien te gaan om een schoon gevoel te krijgen en geen onzuiverheden te creëren.
21-11-2022
Nivea make up remover doekjes.
Op zich zijn dit goede doekjes, de geur is aangenaam en ze voelen goed aan, maar ik denk dat deze niet compatibel zijn voor mijn huid. Mijn ogen begonnen te prikken, dat geeft een onaangenaam gevoel. Ook make up gaat er niet zo gemakkelijk af, je moet vrij hard wrijven.
19-11-2022
Nivea make-up remover doekjes getest.
Ik mocht de make-up remover doekjes van NIVEA gratis testen en verwachtte vrij veel van dit product aangezien ik meestal wel erg tevreden ben over de producten van NIVEA. Maar deze keer heb ik niet zo een goede ervaring gehad met dit product. Ik heb een vette en erg gevoelige huid en verdraag niet elk merk van make-up remover doekjes in mijn gezicht... Ik testte het de eerste keer 's avonds voor het douche en had onmiddelijk een branderig gevoel in mijn gezicht bij het gebruik van de doekjes van NIVEA. Voor zeker te zijn heb ik het de volgende dag nogmaals getest maar het resultaat bleef helaas hetzelfde. Deze "Nivea biologisch afbreekbare make-up remover doekjes" blijken dus geen juiste keuze te zijn voor de gevoelige huis van mijn gezicht. Helaas....
17-11-2022
Lekker ruikende make up doekjes
De doekjes ruiken heerlijk, een beetje naar het ijzeren potje van nivea. De doekjes nemen make up goed weg, maar een extra cleaning is altijd wel nog aangeraden. Ik merkte dat er nog steeds wel make up resten waren.
14-11-2022
Top product!
De doekjes werken goed. Ook ruikt het product erg lekker. Niets op aan te merken!
12-11-2022
Effectief maar reactief
We (mijn zus en ik) hebben de doekjes uitgetest. De doekjes zelf hebben een aangename geur en textuur. Helaas reageerden onze huid nogal negatief (wangen werden rood en oogzone pikte). Ondanks dat we beiden verschillende huidtypes hebben. (Ik eerder vettig combi, zij droog combi). Het werkt wel goed, voorlopig maken we het pakje op door onze make up borstels ermee te reinigen
12-11-2022
Zachte doekjes
De doekjes verwijderen de make up goed, ook aan de ogen. Ze zijn zacht en ruiken lekker.
11-11-2022
Handige doekjes, ruiken zeer lekker
Doekjes ruiken zeer lekker en de geur op je gezicht blijft lang behouden. De verpakking sluit goed af en je kan de doekjes er makkelijk uit trekken zonder ze te scheuren. 1 doekje kan je zelfs meerdere keren gebruiken. Zeer tevreden dus.
10-11-2022
Heel goeie doekjes reining grondig
Hij reinigt goed make-up , maar ook zonder make-up kun je hem perfect gebruiken als extra reinigeging van je gezicht zo weet je zeker dat je fris bent
Topproduct!
De Nivea Biologisch afbreekbare make-up remover doekjes zijn een ware innovatie! Eindelijk een doekje dat milieuvriendelijk is en al zijn sterke punten waarmaakt. De doekjes hebben een frisse neutrale geur, zijn niet vettig, reinigen de huid zeer goed en drogen ze niet uit. Ik wil ze niet meer missen in de badkamer!
Zachte make-up remover doekjes
De biologisch afbreekbare make-up doekjes van Ikea zijn heel erg zacht. Ze verwijderen al mijn make-up, waarna ik een zachte huid krijg.
Cleaning wipes
Deze doekjes waren zeer effectief. Het is ook een handig formaat om overal mee te nemen. Ze zijn handig om te gebruiken en ze werken zeer goed
08-11-2022
Goed resultaat
Het is een zeer goed product maar de doekjes zijn niet stevig genoeg. Gebruiksvriendelijk en handig mee te nemen