Bepanthen Eczema & SensiControl FR

Bepanthen Eczema & SensiControl FR

25-02-2023
Helpt voor een moeilijke huid
Ik vind het makkelijk om deze producten te gebruiken. Het kan gewoon in de dagdagelijkse routine. Ze zijn door de vorm van hun flessen ook gemaakt voor makkelijk gebruik. Ik vind de geur van de douchegel wel niet zo fijn. Ik begrijp dat geurtjes meer zorgen voor irritatie, maar dan liever geurloos. Ook vind ik dat de bodylotion niet zo makkelijk smeert en intrekt. Maar als je dan de reden van het gebruik bekijkt, ben ik wel zeer tevreden. De douchegel schuimt goed en geeft een luchtig gevoel aan je huid. Ook de bodylotion zorgt voor langere hydratatie van de huid.
25-02-2023
Intéressant et pratique packaging
Produit agréable, bonne odeur facile d'application
Ensures prolonged hydration
Super products for soothing and replenishing dry, sensitive, eczema-prone skin. I recommend
Behandeling van eczeem
Het gebruik van de producten vermindert eczeem. Zijn zachte en aangename formule, maakt het heel fijn om te gebruiken. Ook voor kinderen een echte aanrader!
24-02-2023
Goede producten voor droge huid
Ik heb een droge huid en de wasgel en crème helpen heel goed. Mijn huid ziet er meer gehydrateerd uit en helpt onmiddellijk tegen de jeuk. Wat me ook opvalt is dat de producten geen onaangename geur hebben zoals vele soortgelijke merken wel. Mijn dochter heeft eczeem en zij volgde hetzelfde proces en met de extra crème voor eczeem. Het helpt een beetje tegen de jeuk maar de rode vlekken zijn niet helemaal verdwenen.
Gemakkelijk te gebruiken
De zeep is heel gemakkelijk te gebruiken. Door de huidcrème aan te brengen na het douchen, verdwijnt de jeuk en trekken mijn man zijn eczeem plekjes weg. Het voorkomt niet de oorzaak, maar zorgt er wel voor dat de symptomen verminderen.
Super product
De zeep voelt zacht aan, geen toegevoegde parfums. De lotion voor in te smeren, smeert zich heel goed uit. Geen vettige brij na het aanbrengen op je handen deze trekt ook zeer snel in de huid.
Superbe produit.
Superfoed product. Na 3 weken was mijn eczeem weg en had ik geen jeuk meer. Het enige nadeel vind ik de geur van de lotion.
Soulagement, douceur
Facile d utilisation agréable et soulagement utilisation quotidienne
23-02-2023
Validé et adopté !
Je connaissais déjà Bepanthen Eczema que j'utilise de temps en temps quand j'ai des démangeaisons. Il me soulage à chaque fois. Je le rachète dès que je n'en ai plus. Sa texture est fluide, il pénètre rapidement dans la peau. Il soulage les démangeaisons et répare la peau abîmé, lésée. J'aime qu'il soit sans cortisone. Le gel lavant Bpanthen Sensicontrol est super. Je le testais pour la première fois. Il est très doux sur la peau, il a une texture gel fluide, mousse légèrement comme il faut. Il n'a pas d'odeur. Il rend la peau douce. Je l'apprécie beaucoup. La crème hydratante laisse la peau douce aussi. Il protège la barrière cutanée en respectant les peaux sensibles. Il a une texture fluide qui pénètre rapidement dans la peau aussi. Je l'ai vraiment aimé aussi. Les 3 produits sont validés à 100%.
23-02-2023
belle decouvert
Ce produit est vraiment top avec ma peau super atopic je reagis sut beaucaup il a un effect appaisaint et me donne pas des taches rouges apres
Taches rouges totalement disparues
Excellent produit, pas gras, qui pénètre rapidement. Après 3 semaines d’utilisation ma peau est bien plus belle, plus douce et petites taches rouges totalement disparues
22-02-2023
De producten waren enorm effectief
De producten hebben een aangename geur en zijn niet kleverig
Goed voor gevoelige huid
De douchegel is heel fijn om te gebruiken, normaal steeds rode brandende huid bij andere douche gel of olie eveneens bij de derma producten, maar bij deze geen rode prikkelende huid achteraf. De hydraterende creme vind ik echter moeilijk intrekken waardoor ik ook een kil gevoel heb de rest van de dag. De creme voor de jeuk vind ik wel doeltreffend, het stopt de ergste opflakkeringen.
Aangenaam voedend product
Ik vond het heel aangenaam om de producten van bepanthene te gebruiken. Ik had een aangename gevoel op de huid en het gevoel dat mijn huid volledig beschermd was. Het producten plakken niet. Ook is het belangrijk dat er geen parfum aanwezig is dus omdat de huid hier gevoelig op zou reageren. Ik kan iedereen die gevoelig is voor eczema aanraden deze producten te gebruiken. De combinatie van douchegel en hydraterende crème zorg ervoor dat dat je minder snel eczeem zal krijgen.