Wasa Sandwich Cheese & Chives

Wasa Sandwich Cheese & Chives

Reviews

05-06-2024
Gewoon lekker
Ik vond het verassend lekker en niet te veel zout zoals je zult verwachten van een snack dus tussen door gewoon doen
Echt lekker
Goed smaak, niet zout niet zoet goed balans, echt krokant
30-05-2024
Lekker is vullend en geeft weer energie
Erg lekkere snack, geeft een vullend gevoel en geeft weer nieuwe energie voor de rest van de dag. Unieke smaakvariaties welke alle lekker zijn.
30-05-2024
Lekker krokant en heerlijk van smaak.
Smaakt voor mij precies goed, niet te flauw en niet te sterk. Geen erge nasmaak en de crackers zijn lekker krokant.
24-05-2024
Verrassend lekker
In de winkel had ik deze Waza Sandwich cheese en Chives laten liggen, zou me niet trekken, maar ik moet zeggen, ze waren verrassend lekker! De toast was goed knapperig en de crème vulling lekker zacht. Was bang dat deze hard zouden zijn. De crème was goed en krachtig op smaak. Echt een kruidenkaas qua smaak. De toast bestond uit twee mooie smalle reepjes, dus ideaal om zo uit het vuistje te eten. Al met al, zeker een aanrader!
24-05-2024
Makkelijk tussendoortje
Het is een makkelijk tussendoortje voor als je haast heb of zoals ik een beetje te lui bent om wat te maken. Hij is niet vies maar ik zou het niet weer kopen.
23-05-2024
Een lekker tussendoortje
Het is een hele krokante cracker maar ik proef de kaas niet echt.
Een lekker tussendoortje
Ik vind de wasa sandwich erg lekker en vullend. Een tussendoortje dat anders is dan andere. Bovendien ook nog voedzaam.
Lekker tussendoortje
Lekkere tussendoortje erg fijn 2smalle stroken in 1verpakking Waardoor het makkelijk eten is
22-05-2024
echt een aanrader,ik ga het vaker kopen!
Verpakking ziet er netjes en modern uit,product ziet er smakelijk ,uit,toen ik het proefde ,dacht ik echt ,wow,dit smaakt heerlijk!Echt een aanrader,ik ga het vaker kopen!
Lekker tussendoortje
Brosse crackers met een lekkere kaasspread in handige reepjes. Handig voor onderweg als lekkere snack . Verpakt per 2 dus ook handig om te delen. Echt een aanrader voor een verantwoord tussendoortje. Ga deze zeker kopen de komende tijd. Ook de kinderen vinden het lekker
22-05-2024
Makkelijk om mee te nemen
Mijn zoon en ik hebben beide een pakje meegenomen naar het werk maar vonden het niet geweldig. De crackers waren zelf nog goed knapperig en goed van smaak, de vulling erg droog/korrelig. Zowel mijn zoon als ikzelf zouden ze niet kopen ondanks dat het erg makkelijk is om mee te nemen en vast beter is dan koek tussendoor
22-05-2024
Gezonde snacks lekker tussendoortje.
Ik vond het een gezonde snack en voedzaam.lekker voor bij het werk en bij het sporten of een dagje weg.
22-05-2024
Ik vond het echt niet lekker
Ik vond de smaak niet lekker. Ik zou dit product aan niemand adviseren
21-05-2024
Lekker, maar weinig smaak.
Een lekkere cracker voor tussendoor. Opzich mag er wel wat meer smaak aan zitten. Vult wel prima. Wat handig is, hij is al in tweeën gedeeld, dat maakt het makkelijker om even snel tussendoor op te eten.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord