Veet Expert Waxstrips voor je Gezicht

4 5 0 1 1 De Veet Expert Waxstrips voor je Gezicht zijn geschikt voor de normale huid. Lees voor gebruik van Veet-Waxstrips zorgvuldig de voorzorgsmaatregelen op de verpakking.
Veet Expert Waxstrips voor je Gezicht

Reviews

09-08-2023
Veet waxstrips
De strips zijn speciaal voor de gevoelige huid. Ik merk dat het toch prettiger is om de strips wat warm te wrijven, ondanks dat er op de verpakking staat dat dit niet hoeft. Er blijven dan minder wax resten achter. De achtergebleven wasresten met het doekje verwijderen. Het doekje mag van mij wel wat vochtiger. De strips blijven goed plakken, het lipje is groot genoeg om goed houvast te hebben om het weer los te kunnen trekken. Ook de kleinste haartjes worden bij mij goed verwijderd. Omdat het doekje wat droog aanvoelt verwijder ik de laatste wax resten toch liever met een pad en wat babyolie. Mijn huid reageert er beter op dan de gewone strips. Natuurlijk is het even gevoelig na het ontharen maar dat trekt ook snel wel weer weg. Wat ik wel een nadeel vind is dat de info op het doosje staat.

Vraag & Antwoord

Laden...