Tefal Simply Clean Pannenkoekenpan

5 5 0 3 3 Deze luxe maar voordelige Tefal Simply Clean Pannenkoekenpan - Ø 25 cm zorgt voor optimaal kookplezier in jouw keuken. De koekenpan is voorzien van de sterkste en meest duurzame Tefal anti-aanbaklaag Titanium Excellence. Tijdens het bakken met deze extra dikke anti-aanbaklaag heb je geen boter of olie meer nodig en zelfs het gebruik van metalen spatels is geen enkel probleem!
Tefal Simply Clean Pannenkoekenpan

Reviews

14-08-2023
Fijne pan
Fijne pan voor het bakken van niet alleen pannenkoeken, maar ook omeletten of spiegeleieren kunnen hier in worden gebakken. Lage rand vergemakkelijkt het draaien van de pannenkoeken of ei.
07-07-2023
Duurzame koekenpan
Heb deze koekenpan al ruim een jaar in gebruik op inductie en hij bakt prima en blijft mooi - weinig vet nodig - krasvast - goed te reinigen!
13-06-2023
Geweldige pan
Ik kocht een Tefal koekenpan en besloot om vlees te proberen. Ik besloot een set pannen van hetzelfde merk te kopen. Ik ben erg blij met de pannen. Ze zijn van zeer goede kwaliteit, niet te zwaar.

Vraag & Antwoord

Laden...