Snack A Jacks Paprika BBQ

Snack A Jacks Paprika BBQ

Reviews

17-05-2023
Snack a Jack BBQ paprika
Ik,37 (en mijn gezin , twee dochters 17&14 en vrouwlief 40) vonden dit product zeker lekker. Hij is snel opgegaan. Of wij hem nog een keer zouden kopen? Dan denken wij van niet omdat we de snack a Jack kaas versie net wat lekkerder vinden. Ik denk dat hij vooral voor de mensen is die van net wat pittiger houden... Omdat hij ook net wat meer gekruid is al de gewone paprika variant.
16-05-2023
Was zo op
Heeft hier niet lang gelegen, was binnen een dag op. Goeie smaak en goeie bite, niet droog en verslavend lekker.
15-05-2023
Gewoon goed
Snack a Jack heeft altijd kwalitatief goede producten, zo ook deze variant. Het is een aanrader om dit te proberen en ook enthousiast te worden!
15-05-2023
Lekker tussendoortje
Smaakvol & vult goed. Zit veel kruiden op en is gelukkig niet zo smakeloos als de smerige chips van Lays
12-05-2023
Heerlijke snack met weinig calorieën
De rijstwafels zijn lekker krokant en de smaak is echt heerlijk. Niet te overheersend, maar gewoon goed. Voor iemand die al lang aan het lijnen is en de gewone rijstwafels wel een beetje beu is, vind ik dit echt een perfecte vervanging! Ook omdat er weinig calorieën in zitten.
12-05-2023
SnackaJack Delicious!!
Heerlijk zijn ze… lunch… ontbijt… snackie… echt voor alles geweldig! De saak is niet overdreven waardoor ik nog een heerlijk plakje kaas kon toevoegen… geweldig!! Je kan ze als tussendoortje meenemen… maar gewoon als luch zijn ze ook gewoon in 1 woord TOP!
Snack a Jack bbq smaak
Snack a Jack bbq Is een heerlijk tussendoortje, ik ben zelf enorm fan van bbq smaak en rijstwafels zijn laag in calorieën (daar worden wij natuurlijk altijd blij van) dus een mooie combinatie van deze 2
niet speciaal
ik vond de smaak niet heel uitgesproken of speciaal. Biedt mij niets extra's tov andere smaken
11-05-2023
Super snack met weinig categorieën
De Snack A Jacks Paprika BBQ waren een zeer aangename verassing. Hoewel ik al jaren rijstwafels eet, waren dit de meest smakelijke soort die ooit op heb. Ze hebben een lekkere kruidige smaak (vergelijkbaar met goede chips), terwijl je eronder een snack met weinig calorieën hebt. Wat mij betreft is zeker een aanrader als je een super lekkere snack wil, die ook prima in een gezond dieet past.
Lekkere snack
Een snack met een goede smaak, niet te pittig, maar geeft wel een goede smaak af in mijn mond. De wafels zijn lekker knapperig.
Zeer smakelijk
Deze rijstwafels zijn erg lekker. Zeker voor de lekker trek. Je kan er makkelijk 1 pakken en onderweg op eten. Ik heb een rijdend beroep dus deze ging lekker mee in de auto. Zo was ik minder aan het snoepen maar nam ik een heerlijke rijstwafel
Lekkere en verstandige keus
Voor het product rijstwafels is dit zeker een variant die mij goed bevalt. Rijstwafels zijn gezond en hebben relatief weinig calorieën, vandaar ik dat deze regelmatig eet in perioden waarin ik wat gezonder probeer te eten. Ze zijn oké, maar niet per se altijd bijzonder. Deze smaak van BBQ Paprika zorgt ervoor dat het iets minder saai is en dat je ze zo weg eet. Het komt nog niet in de buurt van chips, maar als je gaat voor gezond en toch lekker is dit zeker een aanrader om te nemen.
Heerlijke Snack a Jacks!
Een heerlijke Snack a Jacks, een heel klein rokerig randje, maar erg lekker! Vol van smaak, weinig caloriën, dus echt een win win situatie!
10-05-2023
Lekkere snack
Heerlijke snack voor elk moment van de dag! Smaak leek wel erg op de huidige paprika smaak.
10-05-2023
Heerlijk
Ikheb de slachtoffers ajacks tijdens een lunch rond gedeeld en iedereen smulde ervan

Testersgallerij

Vraag & Antwoord