Sanex BiomeProtect Hydrating

4,5 5 0 382 382 Deze hydraterende douchegel geeft je huid de hydratatie boost die ze nodig heeft om gezond aan te voelen. Met een geavanceerde formule die de slechte bacteriën bestrijdt en de goede bacteriën voedt, krijgt je huid een veerkrachtiger microbioom – onze natuurlijke eerste beschermlaag tegen externe agressors.
Sanex BiomeProtect Hydrating

Reviews

Sanex BiomeProtect
Lekker verzorgend en hydrateren, ruikt lekker en voelt zacht aan op de huid
Mijn test voor Sanex
Ik heb het gebruik van Sanex BiomeProtwct niet als fijn ervaren. Het schuimt niet en het is nogal glibberig, waardoor je meer nodig hebt, want het glijdt zo van je lichaam af. Na het gebruik, had ik niet een fris en schoon gevoel.
Fijne niet plakkende douchegel
Hele fijne douchegel die je een verzorgd gevoel geeft na gebruik
Heerlijke douchegel
Heerlijke douchegel die geweldig ruikt, en je huid goed hydrateert en lekker zacht maakt
Vertrouwd sanex product
Sanex product dat niet teleurgesteld. Hydrateert en ruikt lekker. Wel een saaie fles en je gebruikt vaak teveel omdat bewust opening groot is gemaakt. Maw traditioneel goed product
02-05-2022
Het ruikt heerlijk en is niet agressief
Mijn dochtertje heeft een hele droge huid heb haar hiermee gewassen en rook ook nog eens lekker
Zeer fijne douchegel
Sanering, super fijne douchegel. Heerlijk zacht van structuur, ook tijdens het wassen. Je krijgt er een zachte huid van.
28-04-2022
Tester vd: Sanex BiomeProtect Hydrating
Nadat ik het pakketje had ontvangen, deze was overigens goed verpakt en netjes te volgen wanneer het bezorgd werd. S'avonds ben ik meteen begonnen met het gebruiken vd Sanex BiomeProtect Hydrating. Het was even goed kijken hoe de dop open moest. Ik werd meteen aangenaamd verrast door de dikte vd wasgel, het is enorm fijn dat deze gewoon blijft liggen op je hand en niet meteen uitloopt omdat deze zo dun is. Daarna kwam de volgende fijne ervaring, een wasgel die niet enorm schuimt maar juist wat melkachtig blijft en maar heel ligt schuimt. Ook de geur is aangenaam, ik kan er geen naam aan geven maar hij ruikt gewoon fris. Ik heb van nature een erge droge/gevoelige huid dus ik was erg benieuwd hoe mijn huid zou gaan reageren op de Sanex BiomeProtect Hydrating. Ik wilde dit echt eerst 2 weken testen voordat ik mijn ervaring wilde delen met jullie. Wat opvalt is dat mijn huid niet meer trekt of zo droog aanvoelt meteen na het douche. Ik ben dus 100% tevreden over dit produkt.
28-04-2022
Ik ben zeer tevreden
Ben zeer tevreden,ik heb een huidziekte en door dit product voel ik me een stuk frisser na het douchen,super dat ik dit mocht testen, dank je wel
25-04-2022
Top douchegel voor elke dag
Sanex douchegel is gelijk een vaste bewoner van mijn sporttas geworden. Die gaat nu elke keer mee naar de sportschool, want...hij doodt alle bacteriën, helpt perfect tegen alle nare geurtjes (denk aan zweet etc.) en hydrateert je huid. Wat wil je nog meer? Dankzij de textuur heb je ook niet heel veel gel nodig dus zo'n fles gaat best wel lang mee.
25-04-2022
Het doet wat het beloofd
Heerlijke zachte schuim hydraterende zeep na het douche Heerlijke zachte huid geen trekkend gevoel meet
24-04-2022
Geweldige douchegel
Na het gebruik van de sanering Douchegel bleef mijn huid dagenlang zacht aanvoelen. Zelfs met een zeer gevoelige huid is deze Douchegel prima te gebruiken!
24-04-2022
Sanex, nog altijd het beste voor je huid
Ik ben zeer tevreden over de Sanex biomeprotect. Mijn huid is nu zacht en soepel!
23-04-2022
Sanex
Douchen met Sanex is heerlijk ,je huid wordt er zacht van
23-04-2022
Sanex zo lekker
Zeer goed en ruikt ook nog heerlijk , heb deze alleen in gebruik bij mijn dochtertje omdat zij zo gevoelig huidje heeft en wou weten wat het deed met haar huidje , maar wat een goed en fijn spul is het

Testersgallerij

Vraag & Antwoord