Palmolive UP! Citrus peel & Peach blossom shower gel

Palmolive UP! Citrus peel & Peach blossom shower gel

Reviews

19-10-2022
Frisse peeling gel
Heerlijke frisse peeling voor onder de douche, geweldig dat ze de resten van sinaasappels gebruiken die anders worden weggegooid! Ik probeer zelf zo min mogelijk producten in plastic verpakkingen te kopen, maar een tube van suikerriet is dan een super vervanger en dus nog wel welkom in ons huishouden.
19-10-2022
Fris en fruitig schuimende douche gel
Fijne goed schuimende douchegel die fris ruikt en na de douche ook nog lekker na ruikt!
14-10-2022
Fijne geur, rijkelijk schuim!
Een heerlijke geur die je ook na het douchen nog heel lichtjes blijft ruiken en dat is voor mij zeker een pluspunt. Het geeft een rijkelijk schuim en de sta tube is ook erg makkelijk in gebruik. Al met al voor mij een blijvertje.
Heerlijk!
Ik hou van deze showergel! Hij ruikt heerlijk! En schuimt echt zo lekker! De geur blijft niet lang zitten op de huid, maar ik zou hem alsnog halen!
Heerlijke Palmolive UP!
Heb de Palmolive UP! nu meer dan een week alleen gebruikt zonder nog een of andere showergel erbij en ik vind 't prima, lekker schuimend (net niet teveel of te weinig) en heerlijk ruikend. De tube is ook zeer handig en ook nog eens duurzaam gemaakt van Citrusschillen en niet van plastic (voor zover goed begrepen) en ruikt ook heerlijk! Kortom Palmolive UP! is wat mij betreft een aanrader en hopelijk zal de prijs dat ook zijn!
13-10-2022
Palmolive wil graag mee met de trend
Het nieuwe product van Palmolive ruikt erg lekker. De verpakking is gemaakt van suikerriet, maar er staat niet op hoe je de verpakking moet recyclen, de taal op de fles is Engels. Wel werkt de knijpfles makkelijk onder de douche. De douchegel zelf heeft een gel-structuur en verspreid makkelijk over de huid. Wel jammer dat het bij mij de huid iets uitdroogt. Zeker een stap vooruit qua verpakkingsmateriaal omdat deze verpakking minder plastic bevat en zo gaat Palmolive erg mee in de trend van beter recyclebare verpakkingen. Er worden ook ingrediënten gebruikt die anders gewoon weggegooid zouden worden, wat ook mooi in de trend van hergebruiken past. De douchegel zelf is niets bijzonders aan, de verpakking is het nieuwe snufje en de ingrediënten die van afvalproduct worden gemaakt. Vindt je recyclebare verpakkingen erg belangrijk ook al is het product wat erin zit al iets wat veel op de markt voorkomt? Dan vooral kopen! Het zal in ieder geval niet aan de geur liggen, want die is heerlijk.
12-10-2022
Peachy blossom
Its a great bodywash, smells so good and make the skin feel soft after using! Definitief would buy it at a store
11-10-2022
Fris en fruitige douche gel
Een lekkere douche gel , zelf houd ik meer van schuim , maar je huid is wel lekker zacht na gebruik . Pluspunt
10-10-2022
Heerlijk ruikende douchgel.
Fijne zachte douchegel met een heerlijk frisse geur. Mijn huid voelt zacht en soepel aan. De geur blijft niet super lang hangen maar het maakt de douche beurt wel aangenaam.
10-10-2022
Perfecte douchgel
De perfecte douchgel maakt je huid zijdezacht aan en ruikt heerlijk
07-10-2022
Goed product
Ik vond het een goed producht maakte met huis niet droog en de verpakking was van een goed materiaal allen was het niet mijn geur .als je van de geur houdt raad ik hem zeker aan
07-10-2022
Review Palmolive up!
Ik vond het een prettige douchegel. Hij ruikt goed en schuimt ook goed. Huid voelt erna ook goed aan niet te droog. Ook fijn dat ze bijna microplastic vrij zijn. Mijn app geeft aan dat er 1 ingrediënt inzit wat ‘questionable’ is. In vergelijking met andere douche gels is hij in ieder geval wel een goede keus! Ik ben er erg tevreden mee.
Heerlijk ruikende shower gel
Aan de verpakking zie je meteen dat er iets anders is. De verpakking is namelijk gemaakt van suikerriet en is dus duurzaam. Super initiatief. De verpakking ziet er netjes uit en staat mooi bij de rest van mijn douche producten. De gel ruikt lekker zoet en fris, schuimt heerlijk onder de douche. Het is een vegan formule en het voelt goed om te weten dat dit product minder impact heeft op het milieu.
06-10-2022
Palmolive up.. Heerlijke zeep.
Fijne zeep. Wel had ik bij de eertse maal het idee mezelf te wassen met chloor. Dit heb ik 1 keer geroken, daarna niet weer.Daarna was het een fijne frisse geur.
Peachy mood
Het is een heerlijke douchegel. Je zou het ook als handzeep kunnen gebruiken. Het vult de hele kamer met de geur, precies wat het zegt: perzik en citrus! Het is een zachte gel, gaat daardoor wel te makkelijk uit de verpakking zodra je die opent. En je hebt niet veel nodig om ermee te wassen! Dus zeer mileubewust, net als de verpakking!

Testersgallerij

Vraag & Antwoord