Neutrogena Retinol Boost Serum

4,5 5 0 2 2 Het Neutrogena Retinol Boost Serum is een uiterst effectief anti-aging gezichtsserum samengesteld uit pure Retinol, mirtebladextract en hyaluronzuur en zorgt voor een jonger en gezond uitziende huid. Het speciale anti-aging gezichtsserum bestrijdt zichtbare tekenen van huidveroudering: rimpels, verminderde strakheid, vermoeide huid, droogheid en pigmentvlekken. Daarnaast verbetert dit anti-aging serum het huidbeeld, zorgt voor een gelijkmatige teint en maakt je huid gladder.
Neutrogena Retinol Boost Serum

Reviews

11-03-2024
Great value for price
I really love this product. It keeps my under eyes hydrated and I feel like it helps with wrinkles as well. Recommended!
02-02-2024
Even wennen
Dit serum Neutrogena Retinol Boost is echt heel dun, maar trekt daardoor wel snel in. Mijn huid moet erg wennen aan de retinol. Ik ben dus ook begonnen met om de dag dit serum te gebruiken om mijn huid te laten wennen. Dit staat ook duidelijk op de verpakking aangegeven. Fijn dat ik dit serum met de bijbehorende creme mocht testen. Dit serum zit in een flesje met een pompje. Voor mij is een pompje al genoeg om mijn gezicht en hals in te smeren. Prettig dat je niet steeds met vingers in een potje moet om er serum uit te halen. Een nadeel van dit product vind ik de rare chemische geur die eraan zit. Ik moet hier echt heel erg aan wennen en vind het vaak gewoon echt vies. Ik merk dat mijn huid langzaamaan verbeterd, mijn huid voelt zacht aan en ziet er frisser uit. Het gebruik van dit serum vraagt dus even wat doorzetting. Maar zeker in combinatie met de crème is het een fijn duo.Het is niet meteen wow, maar na de gewenning vind ik dit een fijn serum, behalve de geur..

Vraag & Antwoord

Laden...