Milka Reep Karamel

4,8 5 0 12 12 Milka karamel is gemaakt van zachte melkchocolade met een smeuige karamelvulling. Laat je verrassen door de lekkere combinatie van de bekende Milka melkchocolade met vloeibare caramel. <li>Zachte melkchocolade <li>Met vloeibare caramelvulling <li>Hersluitbare verpakking
Milka Reep Karamel

Reviews

30-11-2023
Heerlijke chocolade met een laagje koek
Lekkere combinatie van koek en chocolade en een laagje caramel. Lekker voor het hele gezin. Echt een extraatje
02-11-2023
Heerlijk!
Een lekkere zachte chocolade reep met caramel die op je tong smelt.
20-10-2023
Heerlijk
Deze is net als bijna alle andere varianten van de Milka repen heerlijk en zal ik in de toekomst zeker weer gaan kopen.
19-10-2023
Lekkere zoete verleiding
Hele lekkere reep van Milka. Wij vonden het wel iets aan de zoete kant. Niet zodanig dat het niet alsnog ontzettend lekker was, maar wel een reep waar je misschien wat zuiniger mee moet zijn qua porties. Voor de echte zoetekauw is het waarschijnlijk de perfecte zoete traktatie.
18-10-2023
Lekker
Ik hou van dit milka, een van het beste in de winkels.
04-09-2023
Was echt smullen zeg
Deze ga ik vaker kopen wat wat die lekker zeg het was super xxxx xxxx xxxx xxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxx xxxxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxxx xxxx xxxxx xxxx xxxx xxxx
04-09-2023
Milka
Deze Milka was erg lekker vooral mijn kleine zusjes hebben hier van gegeten. Ik zal hem zeker opnieuw kopen.
02-09-2023
Heerlijk!
In 1x opgegeten, zo ontzettend lekker is deze chocolade reep. De caramel is zacht maar stevig, het loopt niet direct de reep uit wanneer je een stukje afbreekt. De volgende reep zal ik moeten laten verstoppen om er langer van te kunnen genieten, want ik vertrouw mezelf niet en zal het anders weer direct helemaal opeten.
Heerlijke chocola!
Ik heb deze reep een aantal keren gekocht. Lekker smaakje en een voeden prijs kwaliteit verhouding. Ik vind veel miljard smaken wel lekker.
Zacht en ontspannend
De enige echte reep waarvan de chocolade smelt in je mond en de caramelvulling tintelend stroomd over je tong
Geweldig
Ik en me vrouw kochten bij de volgende boodschappen weer een reep
De Milka caramel
Hij is heel lekker niet te hard niet te zacht. En ik vind Milka chocolade persoonlijk altijd ookal heel erg lekker het is wel weer melkchocolade, dus als je melk echt niet lekker vindt zou ik het niet doen

Vraag & Antwoord

Laden...