Lenor Wasmiddel All-in-1 Pods Zeebries

4,3 5 0 4 4 Probeer Lenor oceaanbries allin1 pods wascapsules voor een onweerstaanbare ervaring. <li>Verpakking is recyclebaar <li>Lenor wascapsules voor een hygienische en diepgaande reiniging <li>Hemelse frisheid van lenor
Lenor Wasmiddel All-in-1 Pods Zeebries

Reviews

07-04-2023
Het product blijft achter in de wasmachi
Ik heb dit product gekocht, Helaas geen succes......het plakkerige plastic blijft achter op je kleding echt vies
05-04-2023
Handig & fris
Vind het een handige verpakking en me was bleef lang zacht en fris. Fijn dat het al verpakt is met de juiste hoeveelheid wasmiddelen. En geen geknoei bij het bakkie
05-04-2023
Fijne verpakking, schone was
Sinds ik het bestaan van waspods heb ontdekt heb ik al de conclusie al getrokken dat deze manier van wassen voor mij de fijnste manier is. Ik kan ook zeggen dat ik ervaring heb met diverse waspods. Bij het gebruiken van deze Lenor waspods zijn me een aantal zaken in positieve zin opgevallen. De pods worden geleverd in een prettige en duurzame kartonnen verpakking. De doos is goed open te maken en bevat een vorm van kindersluiting. Dat vond ik erg prettig. Wij wassen vrijwel altijd op lage temperaturen thuis, zo ook met deze pods. Vlekken gaan goed uit de kleding, onaangename geurtjes verdwijnen en er blijft ook een frisse wasgeur achter. De Zeebries geur bevalt me heel goed en heeft naar mijn mening de juiste sterkte. Kortom, ik ben tevreden over deze zeer fijne pods van Lenor.
03-02-2023
Lekker frisse was
Heerlijk frisse geur. Het wast goed schoon, de geur blijft lang hangen, zodat mn was lang lekker fris blijft ruiken.

Vraag & Antwoord

Laden...