Labello caring beauty red

4,5 5 0 11 11 De Labello Caring Beauty Red combineert intensieve kleurpigmenten. De mineraalolievrije formule met sheaboter, biologische amandelolie, vitamine E en een lichte bloemige geur is speciaal ontwikkeld voor dagelijks gebruik. Het zorgt voor een briljante kleurafwerking zonder uit te drogen en geeft een langdurige hydratatie. Geniet van een formule die je gelijkmatig en gemakkelijk aanbrengt.
Labello caring beauty red

Reviews

03-12-2022
Good product
I use this product for along time and i live this product. It makes my lips soft and i really ilike it. Secondly it's come in color also so sometimes i only use the balm as a lipstick.
19-10-2022
Mag langer blijven zitten
Hydraterend lippenbalsem met kleurtje. Het kleurtje blijft helaas niet lang zitten maar de balsem is wel zacht en hydraterend voor de lippen
14-10-2022
Mooie product
Ik vind het best goede idee dat deze lip product hydrateert en werkt als lip balm. Crème textuur en mooie kleur, ik hoop dat er veel kleuren van zijn. Ik zou deze producten zeker aanraden en als cadeau aan vriend geven.
28-08-2022
Roder dan rood
Geweldig kleur rood en geef hydratatie en blijft lang mooi zitten
25-08-2022
Mooie kleur
Het verzorgd goed en laat een mooie kleur achter!
12-08-2022
Een fijn product
Het is niet te vet en blijft lang zitten
08-08-2022
Goed
Werkt uitstekend een echte aanrader. Koop hem
20-07-2022
Zacht voor de lippen
Het heeft mijn lippen weer heerlijk zacht gemaakt geen velletjes of scheurtjes
20-07-2022
Prachtig rode balsem
Zeer goede balsem waar je ook fijne rode lippen van krijgt.
19-07-2022
Verzorgde lippen met een mooie kleur
Ik ben al lang op zoek naar een lippenbalsem met een mooie kleur, en eindelijk heb ik die gevonden
04-07-2022
Mooie kleur en zachte lippen
Heerlijke zachte lippen en een mooie kleur. Fijn om een lippenbalsem met kleur te gebruiken. Kleur blijft lang zitten.

Vraag & Antwoord

Laden...