Jan Familiezak Poffertjes

4,1 5 0 13 13 Voor de lekkerste poffertjes bak je Jan poffertjes voor de hele familie in 1 keer in de oven of air fryer. Haal de poffertjes uit de zak. Oven: 6 minuten in voorverwarmde oven van 180 graden bakken, poffertjes verspreid op bakpapier op het rooster. Airfryer: 3 minuten in een voorverwarmde airfryer van 180 graden. Heb je echt veel haast of je wil maar een kleine portie, dan kun je ze in de magnetron opwarmen: 8 poffertjes 40 sec bij 800 watt. Eenmaal opgewarmd, doe een klontje boter, wat poedersuiker en een beetje fruit bij de Jan poffertjes en smullen maar!
Jan Familiezak Poffertjes

Reviews

19-08-2022
Poffertjes
De poffertjes zijn heerlijk maar koelen wel na 1 minuut af. En ze proeven ook niet als de zelfgemaakte poffertjes, maar ze zijn wel heerlijk om te eten.
03-08-2022
Lekker en makkelijk
Ideaal om lekker snel en makkelijk met zijn alle (wij waren met 3) poffertjes te eten. Even in de oven en klaar om te eten. We hebben wel onze eigen boter en poedersuiker gebruikt.
21-07-2022
Heerlijk van smaak
Goede kwaliteit en makkelijk klaar te maken in magnetron.
14-03-2022
poffertjes
gemakkelijk product/snel klaar alleen opwarmen in de magnetron,goed te gebruiken als lekkere tractatie s avonds
13-03-2022
Lekkere tussendoor, Iets driog
Ze zijn inderdaad lekker, jammer dat ze wat droog zijn maar met iets meer boter erbij wordt het beterder. Onze zoon is er dol op en doet er ook wel eens schenkstroop overheen.
10-03-2022
Kant en klaar
Voor het gemak zijn ze ideaal maar ik vind ze wat droger dus gebruik er iets meer roomboter bij.
05-03-2022
Lekker alternatief
Ik vind deze poffertjes een goed alternatief voor als je geen tijd hebt om ze zelf te maken...of lekker als tussendoortje...helaas vind ik ze wel wat droog... Ik héb ze laatst aangeraden aan een vriendin en haar kinderen smulden ervan...😊
03-03-2022
Wat droog
Prima alternatief voor verse poffertjes. Toch zijn ze naar mijn smaak aan de droge kant.
02-03-2022
Niet gek
Ik ben dol op poffertjes en deze zijn best ok en makkelijk en snel klaar, maar er gaat niks boven zelfgemaakte poffertjes
28-02-2022
lekker makkelijk
Kids zijn hier dol op , makkelijk en snel klaar gemaakt poedersuiker en boter erbij.
27-02-2022
Een lekkernij
Heerlijke lekkernij ipv gebak lekker met poedersuiker, boter in likeur gedept
24-02-2022
Heerlijke pannenkoeken
De pannenkoeken zijn echt heerlijk vooral als het in de pan klaar gemaakt wordt
11-06-2021
Verslaving van mijn kind
Ooohh wat een verslaving is dit voor mijn kind! Ze zou echt elke dag poffertjes eten! Van alle poffertjes die ze al at, blijven deze haar favoriet! Ze zijn overheerlijk met die lekkere boter en poedersuiker! Heerlijk!

Vraag & Antwoord

Laden...