Hansaplast Classic Pleisters

5 5 0 2 2 Hansaplast Classic Pleisters zijn geschikt voor het bedekken van alle soorten kleine wondjes. Het niet klevende wondkussen van de textielweefselpleisters beschermt de wond en werkt schokdempend. Je knipt de pleister eenvoudig in de juiste maat. Het duurzame textielweefsel en de sterke kleefkracht zorgen ervoor dat de pleister op zijn plaats blijft zitten. De pleister is luchtdoorlatend, dit bevordert het genezingsproces.
Hansaplast Classic Pleisters

Reviews

09-04-2024
Ouderwets goed
Deze pleisters zijn van zeer goede sterke kwaliteit. Ze blijven goed op hun plek en dekken goed af. Ik vind deze favoriet al sinds ik klein was. 50 jaar voor mij top. Aanrader zekers!
15-01-2024
Aanrader
Dit zijn toch wel mijn meest favoriete pleisters. Ze blijven altijd goed zitten en laten dus niet zo snel los ook niet als ze vochtig worden en dat is echt top. Vaak bij andere merken lieten ze snel los en dat is niet prettig. Hansaplast heeft meerdere fijne producten waar ik graag gebruik van maak. Zeker een aanrader!

Vraag & Antwoord

Laden...