Fuze Tea Black Ice Tea Peach Hibiscus

Fuze Tea Black Ice Tea Peach Hibiscus

Reviews

01-03-2024
Favoriete drankje
Topper van een drankje, zeker als het koud uit de koelkast komt. Alle smaken komen goed naar voren, maar niet al te zoet. Heerlijk!
15-01-2024
Mijn favoriet
Deze smaakt zo goed en niet zo chemisch als andere ice tea soorten die er zijn. Dit is wel mijn favoriete smaak en moet dus nog wel de andere uitproberen maar ik raad het echt aan. Ook lekker om te gebruiken voor mocktails!
30-11-2023
Smaakvol
Lekker van smaak zonder overdreven te zoet te zijn
03-11-2023
Zo lekker
Dit is 1 van de lekkerste smaken, al zijn ze allemaal lekker, deze is een echte topper, hij is heerlijk fris en een echte dorstlessende. Ik ben een groot fan.
19-10-2023
Fris en super lekker
Een lekkere en frisse dorstlesser. Ik ben al een tijdje fan van Fuze en ook deze smaak is weer een topper. Zeker een goede toevoeging voor onze koelkast. Ook extra lekker om wat ijsblokjes toe te voegen en helemaal met wat fruit in het ijs.
17-09-2023
Heerlijke ijsthee met een goede smaak
Ik ben groot fan van dit merk. Deze hibiscus smaak is fantastisch, net als de andere smaken die fuzetea te bieden heeft. Het is weer eens wat anders qua smaak en absoluut een toegevoegde waarde voor de reeds bestaande ijsthee's. Ik ben heel blij en tevreden met deze smaken en ik raadt ze zeker aan!
17-09-2023
Smaak Explosie
Een lekkere en verfrissende smaak. Precies de juiste verhoudingen.
16-09-2023
Icethea
Er goede smaak echt een aanrader en er zijn meerdere smaken van.

Vraag & Antwoord

Laden...