Dreft Platinum Plus All In One

Dreft Platinum Plus All In One

Reviews

Fijne blokjes!
Hele fijn blokjes voor de vaat. De glazen zijn mooi schoon en glimmen. Ze hebben geen doffe schijn wat wij met andere blokjes wel al snel hadden. Enige nadeel is dat ze makkelijk blijven plakken als je het pakje waar het blokje in hoort niet goed droog hebt. Met het resultaat dat hij wel een bleef hangen tijdens een programma.
beter dan verwacht
Ik gebruik altijd tabletten van finish en moet zeggen dat ik deze lekkerder vind ruiken en mijn vaat straalt meer.
Beste Vaatwastabletten
Eindelijk weer vaatwastabletten die het werk doen. Vaat is schoon, geen kalkaanslag! Top product.
10-04-2024
Powerrrr
Dit is met recht een super product. De geur en kracht zijn intens om de vuile vaat goed schoon te krijgen. Ik heb vandaag nog bij gehaald. Het doet wat het moet doen. Makkelijk te gebruiken.
03-10-2023
beste vaatwasser tabletten
Veel tabletten geprobeerd voor mijn vaatwasser maar was er nooit tevreden mee. Totdat ik dit probeerde. Mijn vaat ziet er echt zonder overdrijven beter uit! Het is echt een fantastische tablet! Het maakte mijn glazen glimmender. Product heb ik zelf aangeschaft, niet ontvqngen om te testen.
12-09-2023
Je vaat ruikt fris
De zak is makkelijk te hersluiten wat handig werkt. De tablet kun je simpel in de afwasmachine doen en klaar. Na het wassen van de vaat ruikt je vaat fris en is alles weer goed schoon.
10-09-2023
Dreft Platinum plus-all in one
Het maakte de vaat erg schoon.Daarna zal ik dit altijd gebruiken. Ik ben zo blij dat ik het gevonden heb.
31-08-2023
Goed schoon
De Dreft platinum plus capsules zijn groter dan ik gewend ben. Normaal gebruik ik gewone tabletten maar deze mocht ik testen via Roamler en Dreft. Deze zitten in oplosbaar plastic en passen net in het vakje van de vaatwasser. Er zitten drie verschillende compartimenten in. Een wasmiddel, machinereiniger en glansspoelmiddel. De vaat is super schoon, mijn machine ruikt fris en schoon. Ook de plastic bakjes en bekers die normaal nog wat vochtig zijn, zijn nu droog. De geur vind ik echt veel fijner dan de sterke citroen geur die ik in het verleden had bij Dreft. Ik gebruik de vaatwasser eigenlijk altijd op de ecostand. Maar ik heb nu ook eens een kort programma gebruikt. Het korte programma is bij mij 45 minuten. Ook nu is de vaat super schoon. Maar ik merk dat mijn machine dan geen droogsessie doet. Dat moet ik blijkbaar dan nog apart aanklikken. Ik vraag me echt af of ik nu minder energie verbruik dan op de eco stand. De beschrijving van mijn vaatwasser geeft geen uitsluitsel. Die geeft
28-08-2023
Super tabs
Goede Tabs die echt schoon maken. Wel iets aan de prijzige kant
10-08-2023
zeer tevreden!
Ik hechtte voorheen niet zoveel waarde aan vaatwastabletten, schoon is schoon. Maar na het gebruik van deze vaatwastabletten ben ik erachter dat het wel degelijk verschil uit maakt. Vooral mijn glazen glanzen ineens weer als nooit te voren!
08-08-2023
Me vaat weer spik en span
Super fijne vaatwastabletten, alles schoon en glimment
19-07-2023
Perfect
Perfect! Alles word goed schoon, ook glazen glanzen!
19-07-2023
Zeer goede vaatwastabletten
Zeer goede vaatwastabletten je vaat ruikt lekker fris en het maakt goed schoon. Glazen komen er glimmend uit. Ik kan me geen verbeter punten bedenken en raad dit product aan iedereen aan! Vaak in aanbiedingen bij verschillende winkels waar je dan een groot pakket kan halen wat erg voordelig is.
14-07-2023
Dreft is al jaren een super product
De pods (zo noem je dat toch) zien er kleurrijk uit, de geur is heerlijk Ze zien er belachelijk perfect uit Heb nog geen kapotte pods gezien in een zak En het maakt ook nog goed schoon !
14-07-2023
Dreftastisch product
Het product is makkelijk in gebruikt omdat je er geen vervelende papiertjes af hoeft te halen. De dreft vaatwastabletten doen erg goed zijn werk. Me vaat word schoner en ik zou het zeker nog een keer kopen.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord