Campina Griekse Stijl Yoghurt Met Granola Aardbei en Framboos

4,7 5 0 26 26 Griekse stijl yoghurt is een dikke yoghurt die een zijdezacht mondgevoel geeft met een heerlijk milde en romige smaak. Deze yoghurt is geschikt voor ieder moment van de dag!
Campina Griekse Stijl Yoghurt Met Granola Aardbei en Framboos

Reviews

24-02-2022
Lekker
Prima smaak, lekker smeuïg. Mooie verpakking
16-01-2022
Perfect
My kids and I take it to school, it's a great snack option, in addition to being healthy, it's also easy to carry anywhere without getting anything dirty, the amount is quite, it even seems to have more grams than it says it has.
24-11-2021
Goed en gezond
Deze yoghurt kun je makkelijk in Jumbo or AH kopen. Ik denk dat is een prima ontbijt wanneer jij op de weg bent. Makkelijk in het auto, pak maar een lepel. Thuis vind ik beter aparte granola inzetten. Smaakt lekker!
28-09-2021
Good
Healthy, good for breakfast. But could have greater variety of taste.
23-06-2021
Heerlijk
Super lekker, zeker als ontbijt! Lekker fruitig ook!
07-06-2021
Echt lekker
Lekker yogurt met super churchy granola echt een aanrader !
04-06-2021
Lekker en gezond
Met de romige Griekse yoghurt en de knapperige granola is dit ideaal voor een hap tussendoor. Als je eens wat wilt eten, maar toch gezond wilt blijven, is dit perfect! Ik raadt het zeker aan.
16-03-2021
Lekker en Gezond
op dit moment, gezond eten is belangrijk. ik vind deze product goed vor de gezondheid en smak goed for volwassen en vor kinderen
06-01-2021
Love it
very dayDelicious! I really think it's a top product, The granola is delicious and crunchy. It s simply delicious
02-06-2020
Eet het iedere dag als ontbijt
Super lekker! Vind het echt een top product, ik eet het iedere dag en het vult goed. De granola is lekker knapperig. Het zou alleen wat meer kunnen zijn! Dan zou het helemaal top zijn.

Vraag & Antwoord

Laden...