Calvé Pindakaas

4,8 5 0 14 14 Ontdek de heerlijke smaak van Calve smeuige pindakaas, de enige echte pindakaas, al sinds 1948. En dat proef je meteen!
Calvé Pindakaas

Reviews

26-08-2023
LEKKER
Ik ben dol op pindakaas. Ik meng het met havermout of ik doe het in een boterham. Maar mijn beste manier om het te eten is om wat appels te snijden en ze in de pindakaas te dopen, zo lekker.
31-01-2023
Nostalgisch
Toch een product die eigenlijk al sinds jongsafaan wordt gegeten, ongelofelijk lekker en altijd goed. Blijft ook niet veel plakken waardoor het zeker het prijskaartje waard is. Tegenwoordig alleen wel wat aan de duurdere kant maar eens in de zoveel tijd kan het geen kwaad om even lekker te eten.
11-01-2023
De lekkerste pindakaas
Heerlijk smeuïg. Ook Heerlijk om er pindasaus van te maken. Wel jammer dat die steeds duurder wordt.
08-01-2023
Calve lekker smeuïge traktaties
Calve lekker een heerlijke en smeuïge traktatie voor elke dag en elk moment van de dag voor jou en mij en voor iedereen die van het verfijnde en gezonde leven houd
07-01-2023
De enige echte
Het blijft de enige echte smaakvolle pindakaas voor mij. De kinderen willen zelfs geen andere.....Calve is en blijft de beste en lekkerste pindakaas.
Smeuïge pindakaas
Heerlijke smeuïge pindakaas die een heerlijke nasmaak in je mond achter laat. Deze is ook het makkelijkst te smeren voor kinderen en gezond natuurlijk.
heerlijk smeerbare pindakaas
goede samenstelling, Gebruik de pindkaas af en toe zelfs om mijn sate aan te vullen.
06-01-2023
Great for peanut cheese lovers
Basically i am peanut butter fan whatwhen i tried this product i also loved it. It's good options for people who don't want or like to much sweetness.
Pindakaas
Blijft gelukkig nog steeds lekker alleen de prijs is minder
Heerlijk
Dit is en blijft de lekkerste pindakaas, zelfs zonder stukjes. Heerlijk smeuïg en toch blijft het plakken, maar dat hoort er natuurlijk wel een beetje bij. De nasmaak is ook goed. Zeker een aanrader!
De beste pindakaas
Dit is toch echt wel de lekkerste pindakaas. Ik heb een heleboel merken geprobeerd, maar ik kom toch altijd terug bij Calvé. Zo lekker dat ik moet oppassen dat ik hem niet gewoon zo uit de pot lepel...
Lekker
Pindakaas vind ik altijd heel lekker deze eet ik ook het vaakst daarom is die ook het lekkerste echt een aanrader
Heerlijk beleg
De pindakaas is heerlijk smeuïg en goed smeerbaar op je boterham. Blijft niet erg plakken aan je geheemelte zoals sommige andere pindakazen. Ik zou het zeker aanraden, vooral voor gezin
Calve Pindakaas
Heerlijke Pindakaas,Goed van smaak en smeert lekker smeuiig uit. Een heerlijk begin bij het dagelijkse ontbijt.

Vraag & Antwoord

Laden...