Bastogne

5 5 0 6 6 Krokante en knapperige kandijbiscuits.
Bastogne

Reviews

09-04-2024
Koek die iedereen kent
Wie kent ‘m niet! Pittige kruidige smaak en krokante koek waarvan je te veel eet omdat ie zo lekker is. Naar mijn mening nog steeds dezelfde smaak als vroeger. Iedereen smullen!
02-09-2022
Heerlijk
Hele lekkere knapperige Koekjes, ook is deze heel erg lekker om als taartbodem te gebruiken
25-07-2022
Bastongne
Altijd goed om in huis te hebben, ik zelf heb diabetes en als ik te laag sta met mijn bloedsuiker dan eet ik een paar van deze lekkere Bastongne en ben ik snel weer op de goede bloedsuiker waarde.
14-07-2022
koekje bij de koffie
super lekker en je hebt zo het hele pak op! ook heerlijk om een cheesecake bodem mee te maken
01-06-2022
Een echte gouwe oude!
Eigenlijk zijn te lekker, want..... verslavend! Ik heb altijd moeite, en mijn man ook, om het pak niet met zijn tweetjes in één ruk leeg te eten.
26-02-2022
Favoriet
Deze koekjes behoren absoluut tot 1 van mijn favoriete koekjes...altijd knapperig....met een niet na te maken specifieke smaak...ik hoop dat ze ook nog eens de mini versie hier van gaan maken...gewoon lekker voor ff tussendoor

Vraag & Antwoord

Laden...