Andrélon Special Amandel Shine Conditioner

4,8 5 0 6 6 De Andrelon special amandel shine conditioner, verrijkt met amandelolie en honing, geeft een schitterende glans aan dof haar. <li>Andrelon amandel shine conditioner activeert de natuurlijke glans van haar <li>De conditioner is verrijkt met amandelolie en honing <li>Voor stralend en gezond uitziend haar vol glans dat heerlijk ruikt <li>Deze lichtgewicht conditioner is speciaal ontwikkeld voor dof haar
Andrélon Special Amandel Shine Conditioner

Reviews

15-09-2022
Prima produkt
Na het douchen gebruikt als massage olie vanwege de heerlijke geur. Echt een aanrader
13-08-2022
Top.
Top product..verder niks aan toe te voegen. Kwa prijs verhouding met andere producten is dit een goed product.dus daarom ook zeker aan te raden. Groetjes
20-07-2022
Zijdezachte glans
Heerlijke crèmespoeling, het maakt je haar zijdezacht en glanzend.En ruikt ontzettend lekker.
16-07-2022
Verfrissend
Je hoeft weinig van te gebruiken en je haar heeft gelijk een goeie glans door een kleine beetje koud water of warm water er door heen laten spoelen was er zeer tevreden mee omdat ik ook dezelfde amandel shine shampoo er bij had gekocht
16-07-2022
Heerlijk ruikend haar
Maakt je haar heerlijk zacht en geeft het een heerlijke geur
07-07-2022
Kurls tot leven gebracht
Mijn haar was droog en pluizig. Na 1 gebruik merkte ik al gelijk een verschil. Kon makkelijker met mijn handen door mijn haar. Ze handig zijn met een pompje

Vraag & Antwoord

Laden...