Le Petit Marseillais Bio Oranjebloesem Douchecrème

Le Petit Marseillais Bio Oranjebloesem Douchecrème

Reviews

25-03-2024
Heerlijke zoete geur van oranjebloesem.
Heerlijke fris-zoete geur van oranjebloesem, Het doet me denken aan de lekkernijen uit de Arabische keuken daar wordt oranjebloesem verwerkt in de koekjes en cake.
25-03-2024
Heerlijke douche crème met geur.
Goed en lekker fris om te gebruiken. Vooral na gebruik ruik je het nog.
Hele fijne douchegel
Fijne zachte douchegel, schuimt heerlijk en ruikt lekker zoet/ fris
Heerlijk geurende douche crème
Heerlijk geurende douche crème die ook nog eens mild is voor je huid
Heerlijke douchegel
Heerlijke cool en lekkere geurende douchegel om lekker mee te douchen of wassen
25-03-2024
ik vind het een fijne douche schuim
vind het een fijne doucheschuim niet te overdreven schuim maar wel genoeg vind de geur een beetje ouwbollig
Niet echt fruitig
Ik vondt hem niet echt fruitig. Hij was wel lekker zachten schuimde goed. Was verder wel tevreden maar had van mij meer geur mogen hebben.
Goede douche creme
De gel is prettig in gebruik en schuimt goed. Geen onprettige scherpe geur. Ik vind het een goede toevoeging voor tijdens de douche
Een goede douchcreme
Het is een lekker douchcreme mijn huid word er zachter van ik vindt alleen de geur niet lekker
Le Petit Marseillais Bio Douchecrème
Ik vind deze Le Petit Marseillais Bio Oranjebloesem Douchecrème wel fijn maar de geur ruikt wat minder. Nogal ouderwets. Mijn overgevoelige huid kan deze douchecreme gelukkig gewoon verdragen.
Fruitige douche crème
Deze douche crème heb ik met veel plezier getest de afgelopen weken. Op de verpakking staat oranjebloesem vermeld, en deze geur is herkenbaar (maar niet overheersend) aanwezig. De douche crème is lekker zacht en bij gebruik van een douchepuff schuimt het product lekker. Na gebruik van deze creme ruikt de badkamer nog lekker subtiel naar de lente! Mijn huid is lekker zacht na afloop. Ik ben dus erg tevreden.
Lekker ruikende douche creme
Het ruikt superlekker, een beetje alsof je door een bloeiende tuin loopt. Het schuimt ook lekker en je huid voelt daarna zacht aan, niet zo droog als sommige andere zeepjes kunnen maken. En je doet er best lang mee, dus prima spul voor je dagelijkse douche. Zeker het proberen waard als je van frisse geuren houdt!
Lekkere douchecrème
De douchecrème zit in een fijne handzame verpakking, ruikt lekker maar schuimt niet zoveel. Verder voelt het lekker na het douchen dus ik ga hem vaker gebruiken.
19-05-2024
Its a good product
I like this product a lot, but a smell could be a bit overwhelming at times. Other than that its a good shower gel.
26-04-2024
Heerlijke douchegel
Wat een heerlijke douchegel! Mijn huid voelt zijdezacht aan na het douchen. Maar vooral de geur is echt heel erg fijn! Ik ben echt fan. Helaas verkoopt nog niet iedere drogisterij dit product. Mocht je deze kunnen vinden zou ik hem zeker aanraden!

Testersgallerij

Vraag & Antwoord