Le Petit Marseillais Bio Oranjebloesem Douchecrème

Le Petit Marseillais Bio Oranjebloesem Douchecrème

Reviews

Fris en fruitig
Deze douchecrème is fijn in gebruik en ruikt erg lekker. De fles is handig te openen en ligt goed in je hand. De oranjebloemsem ruikt erg natuurlijk, te vergelijken met de geur van een sinasappel. De geur houdt lang aan.
Zachte huid gegarandeerd!
Hele fijne douchecreme, maakt je huid lekker zacht en volgens mij hydrateerd het de huid goed. De geur is lekker maar wel zacht aanwezig, naar mijn mening mag de geur wel iets meer aanwezig zijn. Makkelijk smeerbaar dus al met al een succes!
Geweldig lekker
Wat een geweldige douche creme. Lekkere zachte geur die mij ook echt even meeneemt naar de Marseille zeep van vroeger. Geweldig zacht voor de huid en goed te gebruiken voor jong en oud. Ik ga deze in mijn voorraad kast houden, voor een fijn wegdroom moment onder de douche.
Fijne douchecreme
Ik vond het een fijne douchecreme. Alleen vond ik de geur te subtiel en dan viel wat tegen. Maar voor de rest was het fijn om te gebruiken!
27-03-2024
Ruikt lekker, schuimt goed.
De Oranjebloesem douchecrème ruikt lekker, schuimt goed.
26-03-2024
Luxe douchecreme
Ik vind de Le Petit Marseillais Bio Oranjebloesem Douchecrème aan de ene kant wel lekker ruiken door de sinaasappel en bloesem geur de erdoor zit maar ook weer een beetje apart, dat komt door de Marseeillais geur die doet me denken aan groene zeep geur. Het zal niet mijn favoriete douchecreme worden, maar hij is wel fijn om mee te wassen. Hij schuimt wel lekker en je voelt je lekker schoon en zacht.
26-03-2024
Heerlijke geur
Toen ik de fles opende om te ruiken rook ik een licht subtiele geur. Tijdens het gebruik versterkte de geur wat meer, maar niet overdreven. Bij het aanbrengen al voelde mijn huid gelijk zacht aan en ook na het douchen hield ik dit zachte gevoel.
Fijne Douchecrème
Douchecrème mag frisser van geur zijn ,verder is het een fijn product
25-03-2024
Dit product ruikt fris en smeert lekker!
Dit product is zeer aangenaam vanwege de frisse en fruitige geur van de zeep. Echter behoudt de geur niet heel lang zijn sterkte. Dat is het enige nadeel wat ik heb kunnen ondervinden.
Fijne product
Ik ben blij de dat ik dit product mocht testen deze douche crème ruik heerlijk maak je huid zacht Ik ben er super tevreden over en raad het echt aan
Heerlijke douche shampoo
Een douchecreme die lekker ruikt en die flink schuimt. Je kan jezelf er prima mee wassen, mijn voorkeur gaat uit naar een loofa en dan komt deze creme echt goed tot zijn recht. Een aanrader die ik zeker vaker zal kopen.
Heerlijke zomerse douchegel
Douchegel die ruikt naar de zomer. Heerlijke frisse geur en maakt je huid lekker zacht.
Heerlijke, frisse douchegel!
Wat een heerlijke douchegel! Hij schuimt goed en je kunt het daardoor makkelijk verdelen over de huid. Je hebt dan ook maar weinig nodig. De geur is subtiel en fris, zonder te zwaar te zijn. Het ruikt bloemig en natuurlijk. De geur blijft na het douchen nog even hangen op de huid, maar gelukkig niet zo lang dat je het nog de hele dag ruikt. Ik gebruik de douchegel nu ongeveer twee weken en tot nu toe droogt mijn huid niet uit. Ik vind de verpakking wel wat 'oldschool', deze mag wat mij betreft wel wat hipper! Al met al ben ik zeer tevreden en ik ga de douchegel zeker vaker aanschaffen!
Blijft niet lang ruiken
ij andere dwaar ik bij andere douche crème volsta met een klein beetje in mijn spons, blijf ik met dit product maar bij spuiten. Ook de heerlijke geur blijft niet lang hangen. Vanuit de fles ruikt het heerlijk
Voorproefje op de zomer
De geur doet mij denken aan de zomer, lekker fris zomers maar niet heel overheersend. Tegelijkertijd ruikt hij én is hij lekker romig. Na het douchen blijft de geur niet echt hangen. Persoonlijk vind ik dat niet erg omdat ik toch nog parfum gebruik.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord