Axe Dark Temptation Deodorant Spray

4,7 5 0 3 3 Geniet van de verleidelijke geur van chocolade met Axe Dark Temptation Deodorant Spray en wordt net zo onweerstaanbaar als chocolade. Dat chocolade een magisch effect heeft op vrouwen, weten we allemaal. Maar wist je ook dat je hetzelfde effect bereikt met Axe Dark Temptation Deodorant Spray? Deze Spray geeft je namelijk een onweerstaanbare chocoladegeur, met een sensuele vanilleachtige ondertoon.
Axe Dark Temptation Deodorant Spray

Reviews

02-11-2022
Favoriet
Dit product ruikt goed, is goed verpakt en niet al te duur. Het gaat erg lang mee, mijn bus deodorant heb ik een jaar lang kunnen gebruiken. De geur van de deodorant kan ik niet beschrijven, ik kan alleen zeggen dat het erg aangenaam was en erg goed was in transpiratie voorkomen. Het enige wat ik zou willen zien veranderen is een rol/smeer versie.
29-08-2022
Sexy ruikend
Ik koop deze vaak voor mijn vriend en oh wat ruikt hij heerlijk als hij deze na het sporten opspuit. De geur is zo mannelijk en sportief dat iedere vrouw spontaan verliefd word!
14-03-2022
axe deospray
gemakkelijk te handteren/gebruiken verpakking,niet te groot/lomp,geen prikkend/niet irriterend ook niet na het scheren,product/geurlijn niet te snel wisselen.Ja zeker.

Vraag & Antwoord

Laden...