Raid essentials vliegenval

Raid essentials vliegenval

Reviews

17-11-2023
Verkeerde periode om te testen
Product ziet er goed uit. Maar helaas geen vliegen te zien. Ik laat hem dicht en zal in het voorjaar het product uittesten.
16-11-2023
Vlieg val
De vliegenval geplaatst en staat goed valt niet om. Helaas geen vlieg gevangen omdat we denk ik voor een test van een vliegenval in de verkeerde periode zitten
04-11-2023
Minimale inzet maximaal resultaat
Sceptisch over zo'n klein "valletje" Naar mijn idee is val geurloos met een bescheiden vrolijk design in een soort bloem. Heel makkelijk te bevestigen en te verwijderen. Helaas in deze tijd van het jaar hen ik geen vliegen in mijn huis. Daarom 1 meegenomen naar een kennis die er nog wel een aantal had. Binnen een half uur zat de eerste erop en ze komen er niet meer vanaf. Top!
31-10-2023
Vliegen blijven wel plakken, maar ...
De Raid essentials vliegenval is vooral een kleverige oppervlakte, waar vliegen op kunnen blijven plakken. Naar mijn gevoel bevat de vliegenval geen middelen die vliegen aantrekt en al helemaal geen middelen die vliegen doodt. Dat betekent in de praktijk dat vliegen er vooral per ongeluk op moeten landen en dan sterven ze een langzame dood. Als er eenmaal een vlieg gevangen is kan dit mogelijk vooral andere vliegen afschrikken. Ik heb in ieder geval niet het idee dat deze vliegenval heel effectief is in het aantrekken van vliegen. Het plakken is wel goed genoeg. Wel vind ik het jammer dat dan wel een tijd duurt voordat de vlieg sterft.
31-10-2023
Makkelijk in gebruik, geen vliegen.
De vliegenval is zeer gemakkelijk te plaatsen en dus het gebruik is echt heel fijn. Het enige jammere is wel dat ik deze nu al een aantal weken test, maar er nog geen vliegen op de val zitten. Dit vind ik jammer en daarom ben ik niet positief over deze vliegenval.
30-10-2023
Makkelijke vliegenvanger
Ik vind het een handige insectenvanger. Het neemt weinig tot geen ruimte in en vangt daadwerkelijk vliegen en muggen. Ik zal dit product zeker gaan gebruiken, vooral in de zomer
21-11-2023
Vliegvrij met de raid sticker
Met het gebbbruik van de raid vlliegenstickers kom je op een makkelijke manier van vliegen in huis af. Ik had veel last van rioolvliegjes en fruitvliegjes met 2 stickers op mijn keukenraam en 1 sticker op de afzuigkap heb ik bijna geen last meer, niet helemaal weg maar ipv 5 per dag sporadisch 1 is best een groot verschil. Ik weet niet of het de bedoeling is dat de vliegjes op de stickers komen te zitten want dat was niet het geval.
18-11-2023
Melhor aparelho
Ele é bonzinho mas acho que ainda com o tempo possa melhorar

Testersgallerij

Vraag & Antwoord