Nestle Nesquik Extra Choco

Nestle Nesquik Extra Choco

Reviews

03-02-2024
Makkelijk bereidbaar
Het product is makkelijk naar ieders smaak te bereiden. Persoonlijk ben ik 'n zoetekauw, dus ik maak er 'n feestje van met 'n flinke portie slagroom :-)
30-12-2023
Nestel Nesquik Extra Choco.
Heerlijke chocolade melk kun je hier van maken!! Poeder gaat tijdens het bereiden niet klonteren. Echt heerlijk vol van smaak en niet te zoet. Suiker toevoegen is absoluut niet nodig. Het hele gezin vind deze trouwens lekker. We gaan dit zeer zeker kopen zodra het blik leeg is. Te gebruiken in zowel warme als koude melk.
23-12-2023
Erg lekker! Maar intensiteit mag beter
Is lekker en makkelijk oplosbaar. De smaak mag van mij iets intenser maar lekker met slagroom erin en dan is het echt genieten
21-12-2023
Cocoachtig
Smaakte zeer goed lekker vol en cocoladig Snel te maken handig dus
Heerlijke chocomel
Erg lekker, vol van smaak, lost goed op in de melk, doet niet onder voor gewone chocomel Onze kleinzoon vond hem ook erg lekker
heerlijk romig
makkelijk klaar te maken en een heerlijke volle smaak !! super lekker in deze kille tijd
20-12-2023
In een handomdraai lekkere chocomelk.
In een handomdraai maak je met deze bus Nesquick, chocolademelk. Je kunt zelf doseren of je nu meer houdt van veel chocolade smaak of weinig. Deze chocolademelkpoeder is voor iedereen. Ik gebruik hem zelfs bovenop mijn cappuccino en de kinderen vinden hem heerlijk op hun vla of ijs. Een makkelijke verpakking die niet kapot valt. Hier in huis zijn alleen maar fans.
Lekker maar iets bitter
In principe is het een hele lekkere chocomelk, alleen doe ik er wel graag een klontje suiker bij, anders vind ik de smaak iets bitter.
20-12-2023
Het is een smaakvol en heerlijk product
Ik vind het een smaakvol en heerlijk . Makkelijk in maken
19-12-2023
Choco melk
Heerlijk romig .en na eerste beker wil je nog meer
19-12-2023
Nesquick choco
gebruikmakend van drie eetlepels nesquick extra choco dan komt de smaak goed naar voren. Hij is redelijk zoet. Bij 2 eetlepels is de smaak waterig te noemen.
18-12-2023
Nestle Nesquick Extra Choco.
De Nestle Nesquick Extra Choco bevalt hier goed, vooral de kids zijn er gek op! Het is makkelijk te gebruiken en het smaakt goed. Wel hebben we soms last van klontjes en een chocolade randje wat onder in het glas blijft zitten.
18-12-2023
Een lekkere volle choco smaak, heerlijk
Heel lekker choco poeder voor een heerlijke kop choco melk! Je hebt weinig nodig en is heel smaakvol
Romig en zeer chocoladeachtig
Heerlijk, uitstekende smaak, je voelt de chocolade, hij mengt heel goed, zelfs in koude melk, perfect voor kinderen en volwassenen.
Lekkere choco drink
de smaak is goed en lost goed op in de melk de verpakking is goed hersluitbaar

Testersgallerij

Vraag & Antwoord