Reviews

09/02/2023
Hills
Super tevreden met Hills voor puppy Oona komt nu in de puberteitsjaren overschakelen naar andere voeding van Hills maar zeker een aanrader
07/02/2023
Max le gourmand
Max devient fou quand je prend le paquet de croquette. Il adore. Et lui convient. Je remarque une bonne digestion.
04/02/2023
Lekker, maar moeilijk verteerbaar
De brokken vallen bij mijn pup in de smaak. Hij schrokt zijn eten altijd naar binnen, zelfs met een slowfeeder. Door deze kleine brokjes eet hij iets trager. Mijn pup heeft de lange tijd vaak plattere ontlasting gehad. De laatste tijd ging dit echter beter. Sinds ik de brokken 'Hill’s Science Plan Perfect Digestion Small & Mini Puppyvoer met Kip en bruine Rijst' geef heeft mijn pup jammer genoeg terug platte ontlasting...
30/01/2023
Voedingrijke hondenkorrels
Korrels worden gesmaakt door ons hondje, Loulou, een chihuahua van bijna 10 jaar. Loulou is een slechte eter maar deze korrels vallen bij hem in de smaak.
30/01/2023
Tevreden huisdier
Aantrekkelijke kleine brokjes, ons hond is heel enthousiast en tevreden.
18/01/2023
Bpanthen
Je trouve que ce produit es super pour les personnes souffrant d'eczéma!! J'adore la gamme de produits bpanthen! Je recommande.
10/01/2023
Hondenbrokken hill's
Mijn kleine hond was er enorm tevreden mee . Hij genoot van elke portie. De kwaliteit is super en heel goed verteerbaar voor mijn hond
Hills puppy brokjes
Eerlijk gezegd vonden mijn puppys het heel lekker, ging wel snel op omdat het maar een klein zakje voor hun 3tjes is,zou goed zijn als jullie die zelfde zak ook verkopen van bv:10 kilo en natuurlijkniet te duur wordt... maar ben wel nog van pla´ zo´n zak nog zelf te halen want ik gebruik nu just russel en royal canin voor chihuahua´s. Groetjes en heel erg bedankt!
Top honden eten
Zita heeft geproefd van de brokjes van Hills. Zeker en vast goedgekeurd! Ze was van de eerste brok helemaal fan Er moeten zeker geen verbeteringen aan te pas komen. Ik raad zeker dit product aan!
22/12/2022
Heerlijk mijn hondje genoot ervan
De brokjes zijn heel klein en mijn hondje van het al vanaf de eerste keer super lekker! Hij heeft het moeilijk met de juiste voeding te kiezen. Ik zal zeker overwegen om dit product nogmaals te kopen !
21/12/2022
Allebei de hondjes hier thuis laten proeven en allebei waren ze er onmiddellijk fan van. Ze zijn beide kieskeurig maar bij deze hebben ze onmiddellijk hun bakjes leeg gegeten. Top!!
21/12/2022
Storm moest hieraan wennen
Storm moest wennen aan de nieuwe brokjes. De samenstelling met rijst was voor hem een nieuwe smaak. De makkelijkheid waarmee je de zak opent en sluit is vooral heel handig. We gebruikten al Hill’s, dus gaan we dit product verder gebruiken.
20/12/2022
Zeer goed
Lekker. Vlot eetbaar. Voldoende voedingsstoffen Super
07/04/2023
heel goede voeding
Ik heb deze aangekocht, heel tevreden van deze voeding, is een topmerk. Je hoeft er niet veel van te geven, de hond is vlug verzadigd. De korreltjes zijn redelijk hard en dit is heel goed voor hun gebit, zo houden ze hun tanden gezond en netjes, want hierdoor krijgt tandplak echt geen kans. Ik geef dit merk al jaren aan mijn volwassen hond, nooit geen problemen mee gehad qua verdraagzaamheid, de voeding verteert zeer goed, de stoelgang is vast en niet zo frequent als bij andere merken soms. Ik kan deze voeding ten sterkste aanbevelen, ik geef ze zelf aan onze honden en zal dit ook blijven doen.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord